قدس آنلاین- تبریز: شهردار تبریز با اشاره به اتمام پل «شهیدان دانشجو» در مدت هفت ماه، گفت: این روند، از عزم فولادین توسعه و عمران در شهر تبریز حکایت می کند.

اتمام پروژه «شهیدان دانشجو» در مدت هفت ماه، نماد عزم فولادین توسعه و عمران تبریز

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، صادق نجفی، در مراسم بهره‌برداری از پروژه‌های دوکمال و تقاطع غیرهمسطح شهدای دانشجو، با بیان این مطلب اظهار داشت: در دو سال گذشته، پروژه‌های عظیم و تحول‌آفرین، تنها در مدت چند ماه اجرا و تقدیم شهروندان شده است. این امر در واقع، نشان‌دهنده نگرش عمرانی شهرداری تبریز است.

وی همراهی دستگاه‌های مختلف اجرایی، مدیریت استان و توجه ویژه شورای اسلامی شهر را رمز موفقیت شهرداری تبریز در حوزه عمران خواند. 
شهردار تبریز در بخش دیگری از سخنان خود، خاطرنشان کرد: با همراهی و مشارکت شهروندان منطقه، مصمم هستیم که فاز بعدی پروژه دو کمال را در اسرع وقت به پایان برسانیم.
دکتر نجفی اظهار داشت: امروز شاهد اتمام پروژه عظیمی هستیم که علاوه بر روان‌سازی ترافیک ورودی شهر، در ارتقای جلوه شهر نیز موثر واقع شد.
وی با بیان این که اجرای این پروژه با 90 میلیارد تومان هزینه در بخش‌های تملک و اجرا همراه بوده است، گفت: به ثمر رسیدن این پروژه مهم، بدون همراهی و مشارکت شهروندان میسر نبود.
شهردار تبریز اضافه کرد: با تداوم این همدلی و همراهی، در اسرع وقت شاهد تداوم فازهای بعدی تا دروازه خواهیم بود.
وی با بیان این‌که حرکت‌های گسترده‌ای که امروز شاهد افتتاح آن‌ها هستیم، ثمره برنامه‌ریزی و نیازسنجی‌های دقیق سال گذشته است، تصریح کرد: برنامه‌و‌بودجه سال 95 با همین نگرش تدوین شده و گره‌های ترافیکی شهر را یکی پس از دیگری خواهد گشور.
دکتر نجفی اظهار داشت: برای رسیدن به چشم‌انداز گردشگری «تبریز 2018» و ارتقای شاخص های اجتماعی و اقتصادی شهر، همدل و همزبان پیش خواهیم رفت. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.