قدس آنلاین – سبزوار :امام جمعه شهر روداب گفت : به یاری خدا امن ترین کشورمنطقه هستیم وموفقیت های نظام اسلامی مرهون حضور مردم به عنوان بزرگترین پشتوانه انقلاب در برابر دشمنان است . 

    ائتلاف آمریکایی،صهیونیستی و عربی در حال شکست است /  اعزام نیروی آل سعود به سوریه مانور تبلیغاتی احمقانه ای بیش نیست

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از سبزوار حجت الاسلام اسماعیل کیانی مقدم که در جمع مردم این شهر سخن می گفت افزود : اگر ایران اسلامی امروز قوی ترین کشور منطقه و هشتمین قدرت برتر نظامی دنیا می باشد تنها دلیل آن حضور و پشتیبانی شما مردم بزرگواری است که عشق به انقلاب و ایران در رگ و خون شما جریان دارد .

وی با اشاره به اینکه ما دوستی با آمریکا را قبلا تجربه کرده ایم ادامه داد : قبل از انقلاب ،آمریکا در این کشور تصمیم می گرفت اما نتیجه اش غیر از فقر،بیچارگی ،فلاکت و غارت چیزی نبود .

 وی اضافه کرد : 35درصد مردم کشورعربستان زیرخط فقر زندگی می کنند واین نتیجه دوستی و رابطه با آمریکا است چرا که آنها می خواهند ملتهای وابسته را عقب مانده نگهدارند.

وی خطاب به مسئولین کشور گفت : بدون تردید همه شور و شوق مردم عزیز ایران را در راهپیمایی 22 بهمن شاهد و نظاره گر بودند و دیدند که چگونه این امت اسلامی در صحنه حضور دارند و از نظام و انقلابشان دفاع می کنند بنابراین مسئولان باید به فکر مردم باشند ودر راه حل مشکلات اقتصادی آنها بکوشندچرا که پر واضح است که60 درصد مشکلات کشور مربوط به سوءمدیریت و40درصد به خاطر تحریم ها بوده است.

امام جمعه روداب با تاکید بر اینکه راه را نباید گم کرد و به لبخند دشمن دلخوش بود اظهار داشت : بدون شک رمز موفقیت هر ملتی ایستادگی در مقابل دشمنان انقلاب ،حضور مردم ویاری خداوند است وبا ارتباط برقرار کردن با غرب وآمریکا دردی از این مردم دوا نخواهد شد . کیانی مقدم با بیان اینکه چاره مشکلات ، اقتصاد مقاومتی است نه رابطه با آمریکا خاطر نشان کرد : باید سیاست های اقتصاد مقاومتی را با تمام توان اجرا کرد .

نماینده ولی فقیه در روداب هم در خصوص لزوم مشارکت مردم در انتخابات پیش رو تصریح کرد: هر رای ملت ایران تیری بر قلب دشمنان اسلام ،انقلاب و نظام خواهد بود وهمه باید در انتخابات حضور داشته باشند چرا که این حضور یک وظیفه عقلی،شرعی وعرفی است وباید کسی را انتخاب کنیم که در شرایط حساس از آبرو ،حیثیت و استقلال کشور دفاع کند .

حجت الاسلام کیانی مقدم دومین وظیفه ملت در انتخابات را شایسته گزینی دانست و در عین حال گفت : مردم با انتخاب فرد اصلح راه نظام را در رسیدن به مقصد کوتاه می کنند و بهترین خدمت را به حکومت اسلامی انجام می دهند .

امام جمعه روداب همچنین با اشاره به ائتلاف ایران،روسیه،عراق،سوریه و حزب ا... لبنان گفت : جنگ های نیابتی و منطقه ای آمریکا در حال شکست خوردن است و در پنجاه سال گذشته آمریکا ،رژیم اشغال گر صهیونیستی و برخی کشورهای وابسته به آمریکا مانند رژیم ال سعود و ترکیه با اعزام ده ها هزار تروریست تکفیری جنگ نیابتی راه اندازی کردند تا رژیم صهیونیستی آسوده خاطر در امنیت به سر ببرد.

وی افزود : به فضل الهی ملت های محور مقاومت ، همچون سوریه، عراق، لبنان ویمن به سمت غلبه بر دشمنان در حال حرکت هستند و ائتلاف آمریکایی،صهیونیستی و عربی در حال شکست است و اعزام نیروی آل سعود به سوریه مانور تبلیغاتی احمقانه ای بیش نیست . /    انتهای پیام 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.