قدس آنلاین: مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان گفت: در استان اصفهان ۱۵ مجموعه فرهنگی ورزشی ویژه کارگران وجود دارد که ۱۲ مجموعه آن در ۱۱ شهرستان استان به فعالیت می‌پردازند.

استان اصفهان ۱۵ مجموعه فرهنگی ورزشی برای کارگران دارد

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، غلامعلی قادری در جشنواره ورزشی کارگران اصفهان اظهار داشت: در حال حاضر چهار مجموعه ورزشی کارگران در استان اصفهان غیر قابل استفاده است و یا هنوز تکمیل نشده و یا اینکه بلاتکلیف مانده است که امیدواریم با کمک تمام مسئولان استانی و کشوری تکلیف این مجموعه‌ها نیز مشخص شود.

 وی با بیان اینکه سلامت، نشاط و شادابی روحی و جسمی کارگران مهمترین هدف پیش‌روی وزارتخانه و مجموعه‌های ذی ربط آن از جمله اداره کل کار استان اصفهان است، تاکید کرد: در این راستا برابر مصوبه، در هیئت امنا طرح توسعه ورزش کارگران آماده خواهد شد و معتقدیم جامعه کارگری استان اصفهان در حوزه ورزش باید جایگاه بالاتری از وضعیت موجود داشته باشد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان اعلام کرد: پژوهشی در حوزه معیشت مردم و جامعه انجام شده است که خروجی تمامی این پژوهش‌ها به دو رکن وضعیت رفاه، معیشت و نشاط مردم و جامعه بازمیگردد.

وی افزود: در صورتی که به این دو رکن توجه شود بهره‌وری در جامعه افزایش خواهد یافت و معیشت کارگران و وضعیت کار و کارگری بهبود می‌یابد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان با بیان اینکه تلاش می‌کنیم در راستای نشاط کار و کارگران فعالیت‌هایی داشته باشیم، اضافه کرد: بر اساس قانون باید محل مناسبی برای ورزش کارگران در رشته های مختلف ایجاد شود.

وی اعلام کرد: در استان اصفهان ۱۵ مجموعه فرهنگی ورزشی ویژه کارگران وجود دارد که ۱۲ مجموعه آن در ۱۱ شهرستان استان به فعالیت می‌پردازند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان افزود: در یک سال گذشته بالغ بر ۲۰۰ هزار نفر روز از مجموعه‌های فرهنگی ورزشی استان استفاده کرده‌اند، همچنین روزانه ۶۰۰ نفر از مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران استفاده می‌کنند.

قادری با بیان اینکه ۴۲۰ هزار نفر از سالن‌های ورزشی و بدنسازی مجموعه‌های ورزشی کارگران در یک سال گذشته استفاده کرده‌اند، گفت: ۵۸ دوره مسابقه نیز با حضور ۶۳۸ تیم ورزشی برگزار شد.

وی اعلام کرد: طی یک سال گذشته ۲۳ تیم ورزشی در ۲۳ مسابقه کشوری از استان اصفهان شرکت کرده‌اند.

وی به افتخارات ورزشکاران حوزه کارگری در استان اصفهان اشاره و اضافه کرد: رتبه اول ارزیابی عملکرد حوزه ورزشی، مقام سوم المپیاد ورزشی کارگری کشور و مقام اول کشوری ورزش کارگری در حوزه ورزش زورخانه‌ای از جمله افتخارات ورزشکاران حوزه کارگری در یک سال گذشته است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان ادامه داد: برای ارتقای نشاط جامعه کار، کارگری و تولید و تأثیری که می‌تواند این نشاط بر بهره‌وری بگذارد، نیاز است اقدامات مناسب‌تر و بیشتری انجام دهیم.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.