در ۹ ماه نخست امسال ۹۳۶ مورد مرگ ناشی از تصادفات رانندگی به مراکز پزشکی قانونی استان تهران ارجاع شده‌اند که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۷/۸ درصد کاهش یافته است.

۹۳۶ نفر در تصادفات رانندگی تهران جان باختند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایلنا، پزشکی قانونی تهران اعلام کرد: در ۹ ماه نخست امسال ۹۳۶ نفر در تصادفات رانندگی استان جان خود را از دست داده اند که این تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که تعداد موارد فوت ناشی از حوادث رانندگی ۱۰۲۵نفر اعلام شده بود ۷/۸ درصد کاهش یافته است.

در این گزارش آمده است از کل جانباختگان تصادفات رانندگی در ۹ ماه نخست امسال ۷۵۱ نفر مرد و ۱۸۵ نفر زن بوده اند.

همچنین در این گزارش با اشاره به محل وقوع تصادفات منجر به فوت آمده است معابر درون شهری با ۶۷۰ مورد بیشترین  فوت در اثر تصادفات رانندگی را به خود اختصاص داده اند و پس از آن جاده های برون شهری با ۲۴۲مورد، معابر و جاده های روستایی با ۱۰مورد قرار دارند و محل وقوع سیزده مورد فوت ناشی از تصادفات نیز نامعلوم اعلام شده است.

همچنین در ۹ ماه نخست امسال ۲۸ هزار و ۱۶۲ نفر از مصدومین حوادث رانندگی به مراکز پزشکی قانونی استان مراجعه کرده اند که ۲۰ هزار و ۵۸۱ نفر از آنها مرد و ۷ هزار و ۵۸۱ نفر زن بوده اند. تعداد مصدومین تصادفات در ۹ ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل ۷/۱ درصد افزایش یافته است.

در آذر ماه امسال نیز ۹۱ نفر در حوادث رانندگی استان جان باخته اند که از این تعداد ۷۴ نفر مرد و ۱۷ نفر زن بودند و ۲ هزار و ۷۸۵ نفر از مصدومین تصادفات، به مراکز پزشکی قانونی مراجعه کرده اند. 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.