۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۳
کد خبر: 349557

قدس آنلاین -يزد: فرماندار شهرستان بهاباد گفت: نقش نيروي انتظامي در برقراري نظم و امنيت اجتماعي و مبارزه با موادمخدر بسيار مهم و حساس است زيرا امنيت مهمترين بستر توسعه و پيشرفت در هر جامعه اي محسوب مي شود.

امنيت مهمترين بستر توسعه و پيشرفت است

 به گزارش قدس آنلاین از يزد ، "عباس اقبال" اظهار داشت: نيروي انتظامي مولد امنيت پايدار در جامعه است و اين امنيتي که ما امروز در اين شهرستان داريم به کمک تلاش هاي بي وقفه و ايثارگري هاي مجاهدان في سبيل الله به دست آمده که بايد قدردان اين نعمت ارزشمند الهي باشيم.

وي افزود: نقش نيروي انتظامي در برقراري نظم و امنيت اجتماعي و مبارزه با موادمخدر بسيار مهم و حساس است زيرا امنيت مهمترين بستر توسعه و پيشرفت در هر جامعه اي محسوب مي شود.

اين مقام مسئول تصريح کرد: امنيت، زيرساخت و بستر توسعه کشور در ابعاد مختلف فرهنگي، سياسي، اجتماعي، اقتصادي است اگر شاهد توسعه روز افزون کشور در تمامي عرصه ها هستيم اين مرهون تلاش هاي خستگي ناپذير شما عزيزان در سنگر نيروي انتظامي است .

فرماندار فرماندار شهرستان بهاباد در پايان با اشاره به اينکه برترين اعمال سخت ترين آنهاست، عملکرد پليس شهرستان در راستاي پيشگيري و کاهش جرايم و آسيب هاي اجتماعي در را بسيار ارزشمند و قابل تقدير دانست .

اقبال گفت: پليس شهرستان بهاباد با تلاش شبانه روزي خود توانسته امنيت پايدار را در شهرستان برقرار کند و محيط را براي قاچاقچيان مواد مخدر ناامن نمايد .

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.