اصلاح طلبان اصفهانی خواهان پاسخ مسئولان اجرایی استان اصفهان در مورد لغو نشست این گروه در محل باشگاه کارگران اصفهان از سوی پلیس اماکن نیروی انتظامی شدند.

 انتقاد اصلاح طلبان اصفهان به لغو یک نشست انتخاباتی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا،نشست ائتلاف اصلاح طلبان اصفهانی عصر روز گذشته از محل باشگاه کارگران با تاخیر به ستاد انتخاباتی آنان منتقل و با سخنرانی علی تاجر نیا از فعالان سیاسی اصلاح طلب برگزار شد.
سخنگوی این تشکل گفت: با وجود دریافت مجوز از فرمانداری اصفهان،نسبت به برهم خوردن جشن نسل سومی ها از جانب پلیس اماکن اعتراض شدید داریم و خواستار پیگیری آن به عنوان یک تخلف اداری هستیم.
مهدی مقدری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:هفته گذشته درخواست مجوز از سوی سازمان عدالت و آزادی برای برگزاری مراسم جشن نسل سومی ها (همایش نوجوانان و جوانان علاقه مند و حامی اصلاح طلبان و دولت ) در باشگاه کارگران اصفهان را به فرمانداری اصفهان داده شد و صبح شنبه مجوز را دریافت کردیم .
وی افزود:با این حال اداره پلیس اماکن ساعتی قبل از برگزاری مراسم به مدیریت مجموعه باشگاه کارگران اعلام کرد درهای سالن به روی عوامل اجرایی باز نشود این در حالی است که برای این برنامه قراردادهای مالی زیادی از جمله صدابرداری, موسیقی و سایر موارد تدارک دیده بودیم و جمعیت قابل توجهی قبل از شروع برنامه به سالن مراجعه کرده بودند.
سخنگوی شورای عالی انتخاباتی اصلاح طلبان اصفهان افزود: پلیس اماکن بصورت شفاهی موسیقی زنده را بهانه لغو این مراسم عنوان کرد که ما حتی حاضر به حذف این بخش از برنامه شدیم ولی با این حال اجازه برگزاری داده نشد.
وی ادامه داد: به دلیل ضعف مقامات عالی اجرایی و سیاسی لغو مکرر جلسات اصلاح طلبان اصفهان بارها اتفاق افتاده و هر بار استاندار و فرماندار از پاسخگویی شفاف در این باره طفره می روند.
وی افزود :در این مورد کمیته حقوقی ستاد ائتلاف اصلاح طلبان اصفهان به دنبال پیگیری این موضوع به عنوان تخلف اداری و انتخاباتی است.
مقدری با اشاره به سخنان مقامات استان مبنی بر شور و نشاط سیاسی و مشارکت حداکثری در انتخابات ،تصریح کرد:برای تحقق این امر باید زمینه ها فراهم شود و در مورد لغو مراسم اصلاح طلبان هیچ یک از مقامات فرمانداری و استانداری پاسخگوی ما نبودند.
وی افزود: سوای از این ماجرا, اکثر دستگاه های دولتی از واگذاری سالن های اجتماعات به ستاد ائتلاف فراگیر اصلاح طلبان شانه خالی می کنند در حالیکه ما برای این موضوع حاضر به پرداخت هزینه هستیم و قرار نیست سوءاستفاده قانونی داشته باشیم.
مقدری ادامه داد: این در حالیست که همین ادارات, امکانات خود را در اختیار جناح مقابل قرار می دهند و این باعث تاسف است.
وی افزود: ما از استاندار اصفهان به عنوان رییس شورای تامین استان می خواهیم پاسخ فوری و شفاف به لغو برنامه امروز دهد در غیر این صورت مساله را در سطوح عالی دولت دنبال خواهیم کرد.
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار اصفهاندر این باره گفت : برای برگزاری جشن نسل سوم انقلاب در سالن آمفی تئاتر مجموعه ورزشی کارگران اصفهان مجوزهای قانونی صادر شده بود.
فریبرز امیری روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهارکرد: براساس درخواست سازمان عدالت و آزادی شعبه اصفهان مجوزهای لازم برای برگزاری جشن شنبه شب نسل سومی های انقلاب در سالن یاد شده صادر و منعی در این زمینه وجود نداشت.
وی تاکید کرد: برای برگزاری این برنامه هماهنگی های لازم نیز با اداره کل اطلاعات، نیروی انتظامی شهرستان، پلیس راهور و پلیس اطلاعات و امنیت اجتماعی نیروی انتظامی اصفهان انجام و رونوشتی از اقدامات انجام شده برای سازمان درخواست کننده ارسال شد.
معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری اصفهان در خصوص ممانعت پلیس اماکن از برگزاری مراسم مذکور در سالن آمفی تئاتر مجموعه ورزشی کارگران اصفهان اظهار بی اطلاعی کرد و گفت: جشن نسل سومی های انقلاب توسط سازمان عدالت و آزادی شعبه اصفهان طبق مجوز در زمان و مکان مقرر برگزار شده است.
وی اضافه کرد: هیچگونه گزارشی از سوی سازمان عدالت و آزادی شعبه اصفهان مبنی بر انتقال محل برگزاری این جشن به مکان دیگر یا اعتراض نسبت به این موضوع به فرمانداری اصفهان ارائه نشده است.
از طرفی به گزارش خبرنگار ایرنا که برای پوشش خبری برنامه یاد شده به محل اعزام شده بود ، یکی از دست اندرکاران برگزاری جشن در حالیکه مدعوین را به محل ستاد ائتلاف اصلاح طلبان اصفهان هدایت می کرد، گفت: پلیس اماکن نیروی انتظامی اصفهان از برگزاری این جشن در مجموعه ورزشی کارگران این شهر ممانعت کرده و در نتیجه برگزاری مراسم به محل ستاد ائتلاف اصلاح طلبان انتقال یافته است.
پلیس اماکن فرماندهی ناجای اصفهان از دادن هر گونه پاسخ در این مورد خود داری کرد و اطلاع رسانی در این زمینه را در حیطه وظایف معاونت اجتماعی این فرماندهی دانست.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بابااحمدی IR ۲۲:۳۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۸
    0 0
    سلام قسمتی از وصیتنامه امام “وصیت اینجانب به ملت در حال و آتیه آن است که با اراده مصمم خود و تعهد خود به احکام اسلام و مصالح کشور در هر دوره از انتخابات وکلای دارای تعهد به اسلام و جمهوری اسلامی که غالباً بین متوسطین جامعه و محرومین می‌باشند و غیر منحرف از صراط مستقیم ـ به سوی غرب یا شرق ـ و بدون گرایش به مکتبهای انحرافی و اشخاص تحصیلکرده ومطلع برمسائل روز و سیاستهای اسلامی، به مجلس بفرستند.” مردم روستای بنه کمر فریدونشهر به کسی رای می دهندکه درد جامعه را درد خود بداند ونسبت به منطقه خود آشنا باشد وقوانینی رادر سطح کلان به نفع توده مردم به تصویب برسانند. این اصولگری و اصلاح طلبی لباسی برای پوشاندن واقعیت ها است