نشریه «اشپیگل» نوشت که هیأت آمریکایی حاضر در کنفرانس امنیتی مونیخ، ضیافت شام رسمی شنبه شب این کنفرانس را تحریم و در آن شرکت نکرد.

هیات آمریکایی شام رسمی کنفرانس مونیخ را تحریم کرد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از ایرنا، هفته نامه «اشپیگل» افزود: میزبان ضیافت شام رسمی کنفرانس امنیتی مونیخ، «هورست زهوفر» نخست وزیر ایالت بایرن بود که اوایل ماه جاری میلادی در سفر به روسیه با «ولادیمیر پوتین» رییس جمهوری این کشور دیدار کرده بود.
به نوشته این روزنامه دلیل تحریم ضیافت رسمی شام از سوی هیات آمریکایی که بحش عمده آنها کهنه سناتورهای ضدکمونیسم بودند، در اعتراض به سفر نخست وزیر ایالت بایرن به مسکو و دیدار با رییس جمهوری روسیه صورت گرفته است.
«اشپیگل» اضافه کرد که در این ضیافت شام فقط یک سناتور آمریکایی شرکت کرد.
این روزنامه نوشت: «زهوفر» با سفر به مسکو یک سیگنال اشتباه ارسال کرده است. جان مک کین یکی از سناتورهایی جمهوری خواه آمریکایی بود که در مراسم شام شرکت نکرد. وی روز یکشنبه در کنفرانس امنیتی مونیخ سخنرانی خواهد کرد.
ولادیمیر مدودیف رییس جمهوری روسیه روز شنبه در سخنرانی خود در کنفرانس امنیتی مونیخ در رابطه با بروز یک جنگ سرد جدید هشدار داد.
پنجاه و دومین کنفرانس امنیتی مونیخ از 12 تا 14 فوریه (23 تا 24 بهمن) در مونیخ آلمان برگزار می شود که 23 تن از سران دولت های جهان و دهها وزیر از جمله وزیران امور خارجه ایران در آن شرکت کرده اند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • پوتین IR ۲۰:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۵
    0 0
    ولادیمیر مدودیف رییس جمهوری روسیه روز شنبه در سخنرانی خود در کنفرانس امنیتی مونیخ.......!!!!!!! مطمئنید مدودوف رئیس جمهوره
  • الف IR ۲۱:۳۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۵
    0 0
    دورود