تیم فوتبال بارسلونا در هفته بیست و ششم رقابتهای لالیگای اسپانیا مقابل سویا پیروز شد تا مسیر خود را برای قهرمانی هموارتر سازد.

بارسلونا برابر سویا پیروز شد/ شاگردان انریکه در جاده قهرمانی قرار گرفتند

به گزارش قدس آنلاین، تیم‌های فوتبال بارسلونا و سویا دیدار حساس خود را در چارچوب هفته بیست و ششم رقابتهای لالیگا از ساعت ۲۳ روز یکشنبه مقابل دیدگان ۸۰ هزار تماشاگر ورزشگاه نوکمپ برگزار کردند که در پایان تیم بارسلونا حریف خود را ۲ بر یک شکست داد تا گام دیگری به سمت تکرار عنوان قهرمانی خود در لالیگا بردارد.

بارسلونا بازی را خوب شروع کرد و توپ و میدان را در اختیار داشت. در همان ۱۵ دقیقه ابتدایی آبی اناری های دو بار متوالی تیر دروازه سویا را به لرزه در آوردند که در مرتبه دوم شوت سهمگین سوارز به زییایی روی تیر افقی دروازه نشست.

سویا در نخستین ضد حمله جدی خود به گل رسید. در دقیقه ۲۰ بازی ارسال از چپ روی تیر دوم به ویتولو رسید و او در مصاف تک به تک با براوو توانست دروازه بارسلونا را باز کند و سویا را پیش بیاندازد.

بارسلونا بعد از این گل حملات زیادی را طراحی کرد و در دقیقه ۳۱ روی ضربه کاشته دیدنی مسی به گل تساوی دست یافت. دروازه‌بان سویا تنها نظاره گر این گل مسی بود. این خطا را سوارز از مدافع حریف گرفته بود تا مسی بار دیگر از روی یک ضربه کاشته گلزنی کند.

در نیمه دوم بارسلونا کار را هجومی شروع کرد. بعد از ضربه نیمار که به کرنر فرستاده شد نوبت به پیکه رسید که در دقیقه ۴۸ گلزنی کند. او روی همکاری مسی و سوارز دروازه حریف را گشود. چند دقیقه بعد گامیرو فرصت خوبی را در حالت تک به تک با براوو از دست داد تا سویا نتواند کار را به تساوی بکشاند.

تیم سویا در ادامه بازی خوبی را ارایه کرد و در ضد حملات هم بارسلونا چندین موقعیت خوب گلزنی را از دست داد تا در نهایت بازی با همان نتیجه ۲ بر یک خاتمه یابد و بارسلونا انتقام شکست دور رفت را از این تیم سختکوش بگیرد.

تیم بارسلونا با این برد ۶۶ امتیازی شد و گام بلندی برای قهرمانی برداشت. آبی اناری ها پس از این برد اختلاف خود را با اتلتیکو مادرید به ۸ امتیاز رساندند و با رئال مادرید هم ۱۲ امتیاز فاصله دارند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.