معاون اول رئیس جمهور با حضور در بخش اورژانس بیمارستان امام رضا علیه السلام مشهد مقدس، ضمن عیادت از تولیت آستان قدس رضوی، در گفت و گو با کادر درمانی، روند درمان ایشان را از نزدیک پیگیری کرد.

عیادت معاون اول رئیس جمهور از آیت الله واعظ طبسی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، اسحاق جهانگیری پس از عیادت آیت الله واعظ طبسی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ایشان یکی از شخصیت های مهم نظام هستند که در به ثمر رساندن انقلاب نقش بسیار ویژه ای ایفا کردند و بعد از آن هم همواره مورد توجه امام راحل بودند و رابطه بسیار خوب، صمیمی و نزدیکی با مقام معظم رهبری نیز دارند.
وی با تاکید بر اینکه ایشان در استمرار جمهوری اسلامی جایگاه بسیار والایی داشتند، افزود: آیت الله واعظ طبسی هم چنین در حمایت از دولت نیز نقش ویژه ای داشته اند و آقای رئیس جمهور هم توجه خاصی به ایشان دارند.
جهانگیری با بیان اینکه بیماری ایشان برای دولت و ملت اتفاقی تلخ بوده است، گفت: اکنون همه نگران و دست به دعا هستند تا خداوند متعال عنایت کند و ایشان سلامت کامل خود را بازیابند.
معاون اول رئیس جمهور با تاکید بر اینکه ما وظیفه داشتیم به عیادت ایشان بیاییم و در جریان وضعیت معالجه قرار گیریم، افزود: به حمدالله تیم پزشکی بسبیار خوب و زبده ای از رشته های مختلف مورد نیاز شکل گرفته، کارش را به طور دقیق انجام داده و امیدوار است تلاش ها به نتیجه منجر شود.
وی با بیان اینکه ما به توان تیم پزشکی اطمینان داریم، عنوان کرد: البته در این مرحله بیش از اقدامات پزشکی، به دعای انسان های مخلص و مومن و عنایت حضرت حق نیازمندیم.
جهانگیری ضمن تشکر از تلاش های کادر درمانی، اظهار داشت: دولت تمام امکانات مورد نیاز موجود در داخل کشور و یا مورد نیاز از خارج کشور را برای درمان ایشان بسیج خواهد کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.