۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۷
کد خبر: 355197

به تازگی ویدئویی در شبکه های اجتماعی منتشر شده که در آن سردار حاج قاسم سلیمانی در حال توزیع شیرینی در شهر شیعه نشین "نبل" است.

 سردار سلیمانی در "نبل" شیرینی می‌دهد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری اهل‌بیت(ع)، ویدیوی منتشر شده در شبکه های اجتماعی، سردار قاسم سلیمانی را در حال توزیع شیرینی میان کودکان شهرهای شیعه‌نشین نبل و الزهراء در شمال حلب نشان می‌دهد.

این فیلم، بار دیگر ادعای برخی رسانه های معاند درباره مجروح شدن سردار سلیمانی در سوریه را تکذیب می‌کند و سلامت ایشان را مورد تاکید قرار می دهد.

نبل و الزهراء دو شهر مهم شیعه نشین سوریه‌ در ۲۰ کیلومتری شمال غربی شهر حلب و ۲۵ کیلومتری مرز ترکیه پس از سه سال و نیم محاصره از چنگال تروریست‌های تکفیری آزاد شدند. این دو شهر بیش از ۶۵ هزار نفر شیعه دارند.

این دو شهر در بیست و سوم ژوئیه سال ۲۰۱۲ میلادی توسط گروه‌های سلفی وهابی تکفیری وابسته به گروه تروریستی القاعده و در رأس آن‌ها گروه جبهة النصرة هدف حمله قرار گرفته و به‌ صورت کامل به محاصره در آمدند.

پس از پیشروهای ارتش سوریه و نیروهای مقاومت در جبهه‌های شهر حلب و پاکسازی شمال شهرک باشکوی و روستاهای دویرالزیتون و تل جبین هدف نهایی شکستن محاصره این دو شهرک شیعه نشین بود.

در نهایت نیروهای ارتش سوریه و مردمی طی چند درگیری شدید توانستند با شکستن محاصره این دو شهر بر تمام مناطق آن تسلط یابند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بهرام IR ۰۳:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۱
    1 0
    خدا یار و نگهدارت باشه سردار و در پناه حق باشی
  • سیدمحسن IR ۰۲:۰۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۵
    0 0
    سردار افتخاراتی که کسب می نمایی باعث تحریک غرورملت ایران وجوانانی ازجمله خود من میشود برای شما آرزوی موفقیت دارم هرچند گروه تکفیری داعش عددی برای شماحساب نمی آید باشدروزی که حضرت آقا آیت‌الله خامنه‌ای فقط لب تر کند تاسربازانی که تاکنون جهان بخودش ندیده مثل یک طوفان یاسارقه برسرشان بیاین .لبیک برحسین لبیک بر خامنه‌ای
  • قاسم IR ۰۹:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۶
    0 0
    در سایه خدا باشی خدا یاورت باشد سردار بزرگ اسلام