۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۶
کد خبر: 355203

روزنامه خانوادگي هاشمي‌رفسنجاني روز گذشته در صفحه نخست خود، عقده‌گشايي عليه آيت‌الله جنتي، منتخب مردم تهران در مجلس خبرگان رهبري را با حذف تصوير ايشان آغاز کرد.

عقده‌گشايي به سبک «آرمان» هاشمي + عکس

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روزنامه جوان، در حالي که در ساعات پاياني يک‌شنبه شب و براساس آراي اعلام شده، حضور آيت‌الله احمد جنتي در ليست 16 نفره خبرگان رهبري مسجل شده بود، اين روزنامه اصلاح‌طلب با انعکاس تصاوير منتخبان مجلس خبرگان رهبري در حوزه انتخابيه استان تهران، در اقدامي غيرحرفه‌اي که عنواني جز عقده‌گشايي نمي‌توان بر آن نهاد، تصوير آيت‌الله جنتي را از ميان منتخبان مردم حذف کرد.  آرمان در صفحه نخست خود البته با انتشار تصويري بزرگ و نشسته از هاشمي‌رفسنجاني (که به هر بهانه‌اي به آلبوم خانوادگي ايشان تبديل شده است) و در حالي‌که حسن روحاني تمام‌قد کنار وي ايستاده است، با انتخاب روتيتر: هاشمي اول شد، روحاني سوم، از: «برگ برنده 2 ليست» براي تيتر يک خود استفاده کرد تا اينگونه القا کند که آراي اصلاح‌طلبان و اعتدالگرايان از جمله روحاني مرهون هاشمي‌رفسنجاني بوده است.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مفیدمفیدمفید IR ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۱
    0 0
    آقا جان عقده تان را خالی میکنید ، انتظار دارید با هرگونه فرمایشی که می فرمائید و به هر سیاقی که مینویسید و نتیجه گیری میفرمائید .... و به تکرار ... حرفتان هم به دل بنشیند ؟ ... برادر همه که مثل شما فکر نمیکنند !!