قدس آنلاین: رئیس اتحادیه هتلداران اصفهان با اشاره به اینکه قیمت هتل ها در ایام نوروز هیچ افزایشی نخواهد داشت، گفت: تاکنون حدود ۴۰ درصد ظرفیت هتل های اصفهان برای ایام نوروز رزرو شده اند.

هتل‌های اصفهان امسال افزایش قیمت ندارند

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، مهدی نریمانی با اشاره به فعالیت 95 هتل در آستانه نوروز 95، اظهار کرد: مجموع ظرفیت هتل و مهمانپذیران استان اصفهان، 16 هزار و 500 تخت بوده که تا 25 هزار تخت برای نوروز قابل افزایش است.
وی با بیان اینکه رزور هتل های اصفهان از ماه های پایانی سال آغاز شده است، تاکید کرد: هتل های اصفهان هنوز ظرفیت پذیرش مهمانان نوروزی را دارند و تاکنون نزدیک 40 درصد ظرفیت های آنها رزرو شده است.  
رئیس اتحادیه هتلداران اصفهان در خصوص نرخ هتل های اصفهان برای ایام نوروز، گفت: در طول سال 94 نرخ هتل ها بین هشت تا 12 درصد افزایش یافت اما برای نوروز 95 هیچ افزایش قیمتی نداریم.
وی همچنین به مسافران توصیه کرد که در هفته دوم نوروز برای بازدید از آثار تاریخی و جاذبه های گردشگری اصفهان، به این شهر سفر کنند چرا که درخواست رزرو هتل ها در هفته نخست بسیار بالاست.
به گفته نریمانی، هتل های استان اصفهان با درجه بندی از یک تا پنج ستاره همه در فرایند استانداردسازی قرار گرفته اند و از لحاظ کیفیت خدمات و تجهیزات بروز شده اند.
وی همچنین در خصوص خانه های اجاره ای برای مسافران نوروزی در اصفهان، بیان کرد: اگر اجاره این خانه ها مدیریت نشود و بدون برنامه این کار انجام شود نه تنها به صنعت هتلداری اصفهان لطمه می زند بلکه طبعات فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی زیادی خواهد داشت.
به گفته رئیس اتحادیه هتلداران اصفهان، تعدادی از خانه هایی که بدون هماهنگی ستاد سفر و مشاوران املاک در ایام نوروز به صورت غیرمجاز وارد فعالیت می شوند در آنها ضوابط ایمنی، بهداشتی و امنیتی رعایت نمی شود و مشکلات بسیاری ایجاد می کند.
وی همچنین در خصوص برخی از آسیب هایی که به گردشگری اصفهان لطمه می زند، گفت: برخی از تصمیمات خلع الساعه به بدنه صنعت گردشگری لطمه می زند.
نریمانی تصریح کرد: بهتر است پیش از هر اقدام و تصمیمی در حوزه گردشگری، ذی نفعان و دستگاه های متولی امر نیز حضور داشته باشند و اگر دستگاه هایی خارج از این موضوع عمل کنند به طور قطع ضرباتی را به پیکره صنعت گردشگری وارد می کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.