مدیر بیمارستان حوادث و سوانح طالقانی مشهد گفت: دومین بخش مراقبت های ویژه (آی.سی.یو) این بیمارستان که ساختمان آن به همت یک خیر مشهدی بنا شده است فعال شد.

دومین بخش مراقبت های ویژه بیمارستان سوانح و حوادث مشهد فعال شد

به گزارش قدس آنلاین، دکتر مسعود خانی در حاشیه افتتاح این بخش به ایرنا گفت: دومین بخش مراقبت های ویژه بیمارستان طالقانی مشهد با 18 تخت در فضایی به مساحت 600 متر مربع احداث شده است.
وی افزود: ساخت این بخش با هزینه یکی از خیرین از اردیبهشت ماه سال جاری آغاز شد و تجهیز آن با حدود 20 میلیارد ریال از اعتبارات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صورت گرفت.
وی اظهار کرد: بیمارستان طالقانی مشهد با 6 اتاق عمل و 9 بخش تنها بیمارستان حاشیه جاده ای ویژه حوادث و سوانح در خراسان رضوی است که روزانه به دو هزار و 300 بیمار خدمات رسانی می کند.
مدیر بیمارستان طالقانی مشهد ادامه داد: با احداث این بخش تعداد تخت های مراقبت های ویژه در این بیمارستان به 25 تخت افزایش یافته و مشکل بیماران مراجعه کننده به این بیمارستان رفع شده است.
بیمارستان سوانح و حوادث طالقانی مشهد یکی از بیمارستان های زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد با 229 تخت مصوب می باشد که 171 تخت آن فعال شده است.
25 تخت از تخت های این بیمارستان را تخت های مراقبت های ویژه تشکیل می دهد.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.