پیشکسوت فوتبال ایران می‌گوید همان قدر که مخالف ادبیات کی‌روش است به او از بابت کمبود امکانات حق می‌دهد. او معتقد است که برای پایان دادن به این مجادلات باید از روش‌های رادیکالی استفاده کرد نه ریش‌سفیدانه.

برای کی‌روش این ادبیات زشت است/ نداشتن امکانات خنده‌دار است

به گزارش قدس آنلاین، امیر حاج رضایی درباره مشکلات به وجود آمده میان بعضی از ارکان فدراسیون فوتبال و کارلوس کی‌روش و اظهارات این مربی، گفت: بارها این‌گونه صحبت‌ها را محکوم کرده‌ام. نباید این صحبت‌ها رسانه‌ای شود و در همان اتاقی که جلسه می‌گذارند صحبت‌هایشان را هم انجام دهند. این‌گونه صحبت‌ها به نفع فوتبال ملی نیست. من به دنبال این نیستم که چه کسی راست می‌گوید و به نفع کسی هم جهت‌گیری نمی‌کنم. این اتفاقات خوب نیست هر دو طرف تحصیل‌کرده و باتجربه هستند و لازم نیست من آنها را راهنمایی کنم.

پیشکسوت فوتبال ایران درباره اینکه چرا کفاشیان نمی‌تواند دو طرف را به گفت‌وگوی آرام‌تر دعوت کند و از مصاحبه‌های تند دو طرف جلوگیری کند، اظهار کرد: کفاشیان برای خود روش خاصی دارد. او به روش سنتی عمل می‌کند که به آن ریش سفیدی می‌گویند. برای جلوگیری از این اتفاقات یک روش رادیکالی لازم است. کفاشیان از ابتدا روش ریش سفیدی به کار گرفته اما این روش شکست خورده و هیچ اتفاقی نیفتاده است. الان هم چیزی تا انتخابات نمانده و رییس بعدی شاید بتواند این مشکل را حل کند.

او اضافه کرد: برای مربی بزرگی مانند کی‌روش که تحصیلات عالیه دارد و در تیم‌های بزرگی کار کرده این عبارات و ادبیات زشت است. تعجب می‌کنم چرا او از این نوع ادبیات استفاده می‌کند. او می‌تواند پاسخ دهد و انتقادهای تندی داشته باشد اما این ادبیات شایسته او نیست. کی‌روش باید طبق قرارداد خود کار کند و هیچ دغدغه‌ای هم نباید از بابت امکانات داشته باشد و همه چیز طبق قانون باشد.

حاج رضایی همچنین در واکنش به اینکه نصرالله سجادی معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان اعلام کرده که بهترین امکانات را در اختیار تیم ملی گذاشته، تاکید کرد: همه می‌دانیم که اینطور نیست و تیم ملی امکانات لازم را ندارد. یک مربی برای عرض اندام به امکانات لازم دارد. اگر علاقه‌مندان به فوتبال در اقصی نقاط جهان بدانند که ما هنوز با مشکل امکانات مواجه هستیم به ما می‌خندند و مضحکه جهانیان می‌شویم. یک تیم باید اردوهای مناسب داشته باشد تا مربی‌اش بتواند برنامه‌ها را اجرا کند. تیم ملی آن‌طور که در برنامه‌ها عنوان شده پیش نمی‌رود. اگر یک جراح حرفه‌ای را هم به ایران بیاورید و به او امکانات ندهید نمی‌تواند هیچ کاری انجام دهد.

پیشکسوت فوتبال ایران اضافه کرد: همان قدر که مخالف ادبیات اخیر کی‌روش هستم به او از بابت کمبود امکانات حق می‌دهم. در فوتبال مدرن باید امکانات فراهم شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.