معاون پارک علم و فناوری خراسان گفت: پارک علم و فناوری خراسان بیش از ۶۰۰ شرکت را مورد حمایت خود قرارداده است که از این میان ۲۳۵ شرکت در پارک خراسان مستقر هستند

پارک علم و فناوری خراسان بیش از ۶۰۰ شرکت را مورد حمایت  قرارداده است
به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری خراسان، رییس امور تحقیقات و فناوری سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور ضمن بازدید از چندین شرکت فناور پارک علم و فناوری خراسان از نزدیک در جریان پیشرفت طرح‌ها و برنامه‌های این پارک قرار گرفت.
قره یاضی دراین بازدید از شرکت های کاوش صنعت، آهار شرق، سامان داروی هشتم، نوین پارسیان پاژند و پایلوت سرامیک بازدید کردند.
در نشستی که در حاشیه این بازدید و با حضور دکتر قره یاضی، رضا بختیاری معاون امور تحقیقات و فناوری سازمان مدیریت کشورو رئیس پارک خراسان و جمعی از مدیران  برگزار شد، امینی معاون پشتیبانی پارک خراسان به معرفی طرح جامع عمرانی پارک و همچنین دستاوردهای آن اشاره کرد.
مهندس امینی گفت: پارک علم و فناوری خراسان بیش از 600 شرکت را مورد حمایت خود قرارداده است که از این میان 235 شرکت در پارک خراسان مستقر هستند ؛ همچنین به تفاهم نامه های منعقد شده توسط پارک با سازمانهای مختلف اشاره کرد .
بهزاد قره یاضی با ابراز خرسندی از عملکرد پارک خراسان  برای رفع مسائل پیش روی پارک در خصوص طرح های عمرانی  رهنمودهایی ارائه کردند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.