۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۸
کد خبر: 373351

در پی انتشار خبری مبنی بر فوت شناگر ۸۰ ساله در یکی از مجموعه های آبی متعلق به موسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی، مدیرعامل این موسسه به ارائه جزئیات صحیح حادثه مذکور پرداخت

جزئیات یک حادثه در استخر آستان قدس رضوی تشریح شد

در پی انتشار خبری مبنی بر فوت شناگر 80 ساله در یکی از مجموعه های آبی متعلق به موسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی، مدیرعامل این موسسه به ارائه جزئیات صحیح حادثه مذکور پرداخت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، حسین یوسفی گفت: روز شنبه گذشته مردی 76 ساله به همراه پسر 40 ساله‌ خود برای استفاده از خدمات یکی از استخرهای زیرمجموعه تربیت بدنی آستان قدس رضوی مراجعه کرده بود که در محوطه عمومی جکوزی دچار بی حالی می شود.
وی افزود: بلافاصله بعد از مشاهده این اتفاق، ناجیان حاضر در محل ضمن اعلام موضوع به اورژانس مشهد، عملیات مورد نیاز برای کمک به بهبود شرایط بیمار را نیز تا زمان رسیدن عوامل اورژانس انجام می‌دهند. 
یوسفی با رد این ادعا که فرد مذکور در استخر متعلق به این موسسه فوت شده است، تصریح کرد: با حضور عوامل اورژانس، وی بلافاصله جهت ادامه عملیات احیا به مراکز درمانی اعزام شد.
وی با تشکر از تلاش و سرعت عمل اورژانس مشهد افزود: عوامل اورژانس هنگام انتقال بیمار از محل استخر، مشغول انجام عملیات سی پی آر بر روی وی بوده اند.
یوسفی در پایان با ابراز تاسف از وقوع این حادثه و ابراز همدردی با خانواده داغدار یادآور شد: تمامی استانداردهای لازم برای بهره برداری شهروندان شهر مشهد در مجموعه های آبی این موسسه رعایت گردیده است و علاوه برحضور ناجی غریق در تمامی بخش ها، تابلوهای کمک آموزشی و هشداردهنده مختلفی نیز به اطلاع رسانی شیوه استفاده از بخش های مختلف مجموعه می پردازند تا چنانچه برخی از مراجعان دارای بیماری قلبی یا مشکلات خاص تنفسی می باشند، نسبت به رعایت احتیاط های لازم اقدام نمایند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.