۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۰
کد خبر: 373360

به گزارش قدس آنلاین از همدان ؛ نصرت الله حیدری، مدیر کل حمل ونقل و پایانه های استان ، با اشاره به عمر بالای ۳۵ سال ، ۴۰۰۰ کامیون در همدان گفت: ناوگان فرسوده با عمر بالای ۳۵ سال مشکلات بسیاری برای صنعت حمل ونقل بوجود آورده است.

۴۰۰۰ دستگاه کامیون فرسوده در همدان 

وی که در مراسم تقدیر از رانندگان بخش حمل ونقل کالای معادن استان سخن می گفت افزود: طبق آمار موجود 65 هزار دستگاه از ناوگان حمل ونقل کالا در سطح کشور فرسوده هستند.
وی عنوان کرد: یکی از برنامه های سازمان راهداری در کشور اقدام ضربتی نسبت به تعویض و نوسازی ناوگان فرسوده با عمر بالای 35 سال است.
مدیرکل حمل ونقل و پایانه های استان همدان خاطرنشان کرد: شهرستان اسدآباد به عنوان قدیمی ترین شهر حمل ونقلی کالا شناخته شده و رانندگان این شهر، نقش مهمی در بخش حمل کالا و ذخایر معدنی به اقصی نقاط کشور ایفا می کنند.
حیدری، بابیان اینکه تا زمان اجرای طرح، نوسازی طبق روال قبل انجام می شود، افزود: سعی مسئولین این اداره کل بر این است که با توجه به پیام امسال مقام معظم رهبری با اقدامات جدی و تلاش، اعتبارات مناسبی از طرح ویژه را در راستای عملی کردن نوسازی ناوگان

برای استان جذب کند.
وی افزود: ورود ناوگان جدید به چرخه حمل ونقل کالا، کاهش مصرف سوخت، ارتقاء ایمنی، کاهش تصادفات و تسریع در حمل ونقل کالا را در پی خواهد داشت.
حیدری به تلاش رانندگان بخش حمل ونقل کالا اشاره کرد و گفت: جابه جایی سنگ آهن، کنستانتره و سایر مواد کانی به ویژه در شهرستان اسدآباد چشمگیر و مقاومت و تداوم فعالیت آن ها در شرایط دوران تحریم قابل تقدیر است.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.