قدس آنلاین - ایلام: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: مرزبانان عامل اصلی حصار و ایجاد امنیت در کشور هستند.

مرزبانان عامل اصلی حصار امنیت کشور هستند

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، حجت الاسلام و المسلمین محمدنقی لطفی در دیدار با فرمانده و معاونين مرزباني استان با بیان اینکه نیروهاي مسلح جمهوري اسلامي ايران مظهر اقتدار، عزت و امنيت کشور هستند، اظهارداشت: يکي از افتخارات ما اين است که نظام مقدس ايران اسلامي علي رغم دشمني جبهه استکبار و در راس آن آمريکا و متحدانش، امروز به يک قدرت منطقه اي و بين المللي تبديل شده است.

وی با اشاره به اینکه یکی از عوامل اصلی حفظ اقتدار ایران اسلامی، وجود نیروی مرزبانی است، افزود: اگر امروز شاهد حصار محکم امنيت براي مردم در سراسر کشور هستيم، عامل اصلي آن مرزبانان سخت کوش و تلاشگر هستند.

فرمانده مرزبانی استان ایلام نیز در این دیدار گفت: خداوند متعال را شاکر و سپاسگذاريم که در نیروی مرزباني به میهن عزیز اسلامی خدمت می کنیم.

سرهنگ یحیی الهی با اشاره به اینکه ایلام جایگاه هزاران شهید دفاع مقدس است، اظهارداشت: اکنون قدم در سرزميني گذاشته ام که امنيت موجود در آن حاصل از خود گذشتگي هزاران شهيد، جانباز، ايثارگر، رزمنده و مردم ولايت مدار ميباشد که در واقع مرزنشينان، مرزداران واقعي هستند، ما هم در کنار آنان خدمتگذاريم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.