قدس آنلاین: مدیرعامل مجموعه تفریحی ملک شهر گفت: تمام دستگاههای شهربازی ملک شهر دارای استاندارد نصب و مورد تایید اداره کل استاندارد استان اصفهان می باشد.

تمام دستگاه های شهربازی ملک شهر مورد تایید اداره کل استاندارد است

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، سعید کریمی در جمع خبرنگاران افزود: شهربازی ملک شهر به عنوان شهربازی پرخاطره  در ذهن شهروندان،  پس از یکسال وقفه در خدمت رسانی با صرف هزینه ای بالغ بر 4 میلیارد تومان ، باردیگر فعال شد.

وی با اشاره به اینکه تعداد 6 دستگاه فرسوده شهربازی از این مجموعه خارج و دستگاههای جدید جایگزین آنها شده است ، اظهارکرد: تمام دستگاههای شهربازی ملک شهر دارای استاندارد نصب و مورد تایید اداره کل استاندارد استان اصفهان می باشد.

مدیرعامل مجموعه تفریحی ملک شهر یادآور شد: البته چرخ و فلک شهربازی ملک شهر به دلیل مستهلک بودن از سیستم خارج و فقط به عنوان نماد شهربازی در محوطه موجود است.

وی ادامه داد: در محوطه سازی مجموعه نیز اصلاح و رنگ آمیزی ، آسفالت و به روز رسانی تأسیسات انجام شده است.

کریمی با تقدیر ازشهرداری و شورای شهر اصفهان که به تفریح و نشاط شهروندان اهمیت می دهند ، گفت: شهرداری اصفهان در راه اندازی این مجموعه نهایت همکاری را انجام دادند .

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه شهربازی ها مجموعه هایی تفریحی برای نشاط و شادابی مردم هستند و  هزینه های زیادی برای نگهداری أسیسات به دوش مسؤولان شهربازی ها سنگینی می کند ، از شهرداری اصفهان انتظار می رود 10 درصد عوارضی که از مجموعه های تفریحی اخذ می شود ، را در صورت امکان حذف کنند.

مدیرعامل مجموعه تفریحی ملک شهر ادامه داد: نکته دیگر اینکه در قسمت شمالی شهربازی ملک شهر ، تعداد زیادی از اتوبوس های شرکت واحد اتوبوسرانی در اطراف این مجموعه توقف و به حرکت در می آیند، لذا با توجه به تردد زیاد شهروندان و اطفال، جهت جلوگیری از بروز حوادث ناگوار و همچنین کاهش آلودگی هوا در این مکان تفریحی،  در خواست می کنیم شهرداری نسبت به جابه جایی مکان دپوی اتوبوس ها اقدام کند.

وی در ادامه با بیان اینکه در شهربازی ملک شهر 50 نفر به صورت مستقیم مشغول به کار هستند و حدود 200 خانوار نیز به صورت غیر مستقیم از طریق غرفه های مجموعه و رانندگان تاکسی اشتغال دارند، تاکید کرد: بازدید های دوره ای توسط  اداره کل استاندارد به صورت ماهانه ، فصلی و سالانه از مجموعه شهربازی ملک شهر انجام می شود.

کریمی اظهار کرد: تعداد500 هزار بن 50 درصد تخفیف  ویژه مدارس آموزش و پرورش، ادارات و ارگان های دولتی و خصوصی پیش بینی شده است که هر کدام از این دستگاهها می توانند در صورت نیاز به امور اداری شهربازی ملک شهر مراجعه و نسبت به دریافت بن ها اقدام نمایند.

وی در پایان از اداره کل آوزش و پرورش استان اصفهان که در امر توزیع بن های تخفیف ویژه دانش آموزان اقدام کردند ،تشکر می کرد.

 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.