قدس آنلاین- تبریز: شهردار تبریز با اشاره به مطالعات صورت‌ گرفته در بخش‌های معماری پروژه مرکز همایش‌های بین‌المللی تبریز گفت: انتخاب جلوه‌های فیروزه‌ای، در طرح نهایی مرکز همایش‌ها می‌تواند نماد و معرف ارزنده‌ای از فرهنگ اسلامی، ایرانی و آذربایجان باشد.

نماد فیروزه‌ای مرکز همایش‌های بین‌المللی تبریز، معرف فرهنگ فاخر آذری، ایرانی و اسلامی

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، صادق نجفی در بازدید از پروژه مرکز همایش‌های بین‌المللی تبریز، اظهار داشت: اهمیت و حساسیت پروژه مرکز همایش‌ها در ارتباط مستقیم با جایگاه بین‌المللی شهر تبریز است.

وی متذکر شد: اجرای مباحث فنی، طراحی، معماری و بخش‌های جزئی این پروژه باید به صورت کارشناسی‌شده و در زمان‌بندی‌های دقیق، مورد توجه قرار گیرد.

نجفی خاطرنشان کرد: بازدیدهای مستمر از پروژه مرکز همایش‌ها، نشان‌دهنده نقش مهمی است که این پروژه در اعتلای جایگاه ملی و بین‌المللی شهر تبریز دارد.

شهردار تبریز با بیان اینکه قابلیت‌های صنعتی و تولیدی کشور قطعاً پاسخگوی الزامات پروژه است، گفت: همچنان که پیش‌تر نیز تاکید کرده‌ایم، تامین کلیه مصالح و تجهیزات پروژه مرکز همایش‌ها، باید از طریق تولیدات داخلی، با اولویت واحدهای صنعتی استان صورت بگیرد.

وی با بیان اینکه در این راستا و به منظور مدیریت بهینه زمان و هزینه، از هم‌اکنون باید فراخوان مشارکت‌های لازم، تهیه و منتشر شود، متذکر شد: مرکز همایش‌های بین‌المللی تبریز باید در بخش اجرا، نماد ارزنده اقتصاد مقاومتی، و در بحث طراحی و معماری، الگوی شایسته معماری اسلامی و ایرانی باشد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.