مدیر عامل شرکت‌ فرودگاه‌های کشور گفت: شایعه سوخت‌گیری هواپیمایی آمریکایی در فرودگاه امام «ره» از اساس کذب است چرا که هواپیمای مزبور متعلق به شرکت ماهان و برای پیوستن به ناوگان هوایی کشور خریداری شده است.

فرودهواپیمای آمریکایی در فرودگاه امام تکذیب شد

به گزارش قدس انلاین محمود رسولی‌نژاد در گفت‌وگو با  فارس  ضمن تکذیب فرود و سوخت‌گیری هواپیمای آمریکایی در فرودگاه امام "ره‌"، اظهار داشت: بحث فرود هواپیمای آمریکایی در فرودگاه امام «ره» و سوخت‌گیری آن از اساس شایعه و کذب است.

وی ادامه داد: هواپیمای مزبور یک هواپیمای متعلق به شرکت هواپیمایی ماهان است که با مجوز سازمان هواپیمایی کشور خریداری و برای الحاق به ناوگان هواپیمایی کشور و انجام مراحل نقل و انتقالات اسناد در فرودگاه امام «ره» فرود آمده است.

مدیر عامل شرکت فرودگاه‌های کشور ضمن تأکید بر اینکه هواپیمای مورد بحث حدود ساعت 16:30 روز گذشته از یکی از شهرهای ترکیه عازم ایران و در فرودگاه بین‌المللی امام «ره» فرود آمده است، گفت: حالا اینکه شایعه دور از ذهن آمریکایی بودن این هواپیما از کجا و چرا شکل گرفته است بحثی است که جای تأمل دارد.

وی خاطرنشان کرد: خبر صحیح اینکه شرکت هواپیمایی ماهان مطابق مجوز سازمان هواپیمایی کشور و قراداد‌های فی‌مابین با یکی از کشورها، هواپیمایی را خریداری و وارد کشور کرده است تا مراحل ثبت اسناد و انتقال مالکیت آن به ایران طی شود.

وی با اشاره به اینکه بعد از انجام مراحل اداری این هواپیما نیز به چرخه ناوگان هوایی ایران خواهد پیوست، تصریح کرد: مطابق برآوردهای صورت گرفته حدود دو هفته زمان نیاز است که بروکراسی‌های اداری و ثبتی هواپیمای مزبور طی شده و آماده قرار گرفتن در مسیر پرواز شود.
 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.