علی اکبر ولایتی رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ایران همواره برای احقاق حق خود تلاش و ایستادگی کرده و اجازه پایمال شدن حق خود را نمی‌دهد.

دزدی بین‌المللی از سوی آمریکایی‌ها محقق نخواهد شد/ ایران برای احیای حقوق خود تلاش می‌کند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم، علی‌اکبر ولایتی عصر امروز در حاشیه  دومین نشست سالانه "اصفهان سلجوقی" در جمع خبرنگاران درباره غارتگری 2 میلیارد دلاری آمریکا از اموال بلوکه شده ایران، اظهار داشت: ایران هیچ‌گاه از حق خود نگذشته و همواره در راستای احیای حقوق خود تلاش خواهد کرد.

وی با بیان اینکه این دزدی بین‌المللی از سوی آمریکایی‌ها محقق نخواهد شد افزود: ایران در برابر اقدام آمریکا که به دنبال آن بودند تا بخشی از سپرده‌های ما را پرداخت نکنند روشی به کار کرد تا پول و بهره آن را دریافت و برای رسیدن به این حق خود ایستادگی کرد این بار نیز جمهوری اسلامی اجازه پایمال شدن حق خود را نمی‌دهد.

مشاور عالی مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل در پاسخ به سئوالی پیرامون توقع مردم از مجلس دهم بیان کرد: توقع مردم ایران از مجلس آینده این است که در جهت تحقق اهداف مقام معظم رهبری به خصوص در حوزه اقتصاد گام‌های موثری بردارند، به ویژه در شکل‌گیری اقتصاد مقاومتی و تصویب قوانینی که در این زمینه لازم است و اگر این کار را انجام بدهند وظیفه ملی را انجام داده‌اند.

وی همچنین پیرامون فرهنگ و تاریخ اصفهان گفت: اصفهان بهره‌مند از فرهنگ و اعتقادات اسلامی خالصی است که مردم اصفهان نقش اساسی در پیگیری آن داشته‌اند و امیدواریم که این ویژگی فرهنگی بیشتر از گذشته به نمایش گذاشته شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.