قدس آنلاین- تبریز: رئیس اداره اصناف و تشکل‌های صنفی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی گفت: از این پس انتخابات اتحادیه‌های صنفی استان با همکاری اتاق اصناف مرکز استان و شهرستان‌ها به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

نخستین انتخابات الکترونیکی اصناف آذربایجان‌شرقی برگزار شد

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، علی بابایی اظهار داشت: انتخابات هیأت مدیره و بازرسان اتحادیه صنف قنادان تبریز به عنوان نخستین انتخابات الکترونیکی اصناف استان در محل اتاق اصناف برگزار شد.

وی ادامه داد: با توجه به اجرای موفقیت‌آمیز طرح، از این پس انتخابات اتحادیه صنفی تمام شهرستان‌های استان به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

بابایی با اشاره به اینکه در این روش تمام مراحل ثبت‌نام، احراز هویت رأی‌دهندگان، انتخاب نامزد و اخذ رأی به صورت کاملاً الکترونیکی است، از به صفر رسیدن بروز هرگونه شبهه و ابهام در انتخابات خبر داد.

وی با اشاره به مزایای استفاده از این روش گفت: کاهش زمان رأی‌گیری، شمارش سریع آرا، شفافیت انتخابات، تکریم و خدمت‌رسانی به شهروندان و نهایتاً تحقق دولت الکترونیک از دیگر مزایای این روش انتخاباتی است.

به گفته رئیس اداره اصناف و تشکل‌های صنفی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی در انتخابات روز گذشته 500 عضو اتحادیه قنادان، از 8 کاندیدای هیأت مدیره پنج نفر و از دو کاندیدای بازرسی یک نفر را انتخاب کردند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.