بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق علیه‌السلام با صدور نامه ای خطاب به حجت الاسلام والمسلمین رئیسی، از جهت گیری های تولیت آستان قدس رضوی و اقدامات صورت گرفته در زمینه رسیدگی به امور مستضعفان تقدیر کرد.

تقدیر بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع) از جهت گیری های تولیت آستان قدس رضوی

به گزارش قدس آنلاین، متن این نامه به شرح ذیل است:
«خدمت به محرومین، بزرگترین عبادت است.» امام خمینی رحمه الله

جناب حجت الاسلام والمسلمین رئیسی، تولیت محترم آستان قدس رضوی علیه‌السلام؛
سلام علیکم؛
حرکت ارزشمند حضرت عالی در رسیدگی به محرومان و دیدار خانواده‌های حاشیه‌ی شهر مشهد موجبات خوشحالی و امیدواری دردمندان و مستضعفان انقلاب اسلامی را فراهم آورد. صد البته که حرکاتی مانند آن‌چه شما انجام داده‌اید، وظیفه‌ای است که از همه‌ی مسئولین جمهوری اسلامی انتظار می‌رود، اما با کمال تأسف باید گفت که بسیاری مسئولان از این واجب غافلند و اگر به چنین چیزی معتقد هم باشند، آن را در اولویت‌های آخر خود قرار می‌دهند.
از طرفی اقدام دیگر شما در تشکیل «معاونت امداد مستضعفان» و پیگیری دستورات مقام معظم رهبری در منشور هفت‌گانه ابلاغی به جناب عالی، نقطه‌ی امیدی است برای بهبود و کارآمدتر شدن آن آستان مقدس. باشد که دیگر مسئولان نیز به وظایف محوله به خود، خصوصا آن‌چه از طرف مقام معظم رهبری مورد تصریح قرار گرفته است عمل نمایند.
بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق علیه‌السلام وظیفه‌ی خود می‌داند این جهت‌گیری صحیح و چنین اقدامات شایسته‌ای را قدر بداند و همچنین از خداوند متعال طلب توفیقات روزافزون را برای حضرت عالی دارد.
امید است حرکت شما منشأ خیری برای رسیدگی و اهتمام بیشتر دیگر مسئولان به مستضعفین و ولی نعمتان انقلاب باشد.
سایه‌ی رهبری مستدام
بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق‌علیه‌السلام

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رحمت IR ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۱
    0 0
    بنده هم به عنوان یک شهروند تهرانی از تولیت محترم آستان قدس تشکر کرده و اهتمام ایشان به امیرمومنان و مستضعفان را اجرنهاده و توفیق روزافزون حجه السلام رییسی را آرزومندم
  • حامد IR ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۱
    0 0
    خداوند ايشان را در انجام كارها خير ياري دهد . انشاالله