دكتر محمد كاظم بشارتي گيوي، استاد دانشكده مهندسي مكانيك پرديس دانشكده هاي فني دانشگاه تهران، بر اثر عوارض ناشي از عمل جراحي قلب، به ديار باقي شتافت.

دكتر محمدكاظم بشارتي گيوي، استاد دانشگاه تهران درگذشت

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا ، دكتر بشارتي، فارغ‌التحصيل مهندسي مكانيك در مقطع كارشناسي ارشد از دانشكده فني تبريز و دكتراي مهندسي متالورژي و مواد، از دانشگاه «ليدز» انگلستان بود.
وي علاوه بر فعاليت‌هاي آموزشي و پژوهشي، مسئوليت‌هايي چون «مديركل دفتر روابط بين‌الملل دانشگاه تهران»، «مديركل دفتر روابط بين‌الملل و همكاري‌هاي علمي وزارت فرهنگ و آموزش عالي» و «رياست دفتر شاهد و ايثارگر دانشكده‌هاي فني دانشگاه تهران» را نيز در كارنامه داشت.
دكتر بشارتي هم‌چنين در بيست‌و پنجمين دوره كتاب سال جمهوري اسلامي، به عنوان برگزيده رشته مهندسي مكانيك انتخاب شده بود.
شهرستان كوثر به مركزيت شهر گيوي در 85 كيلومتري جنوب اردبيل قرار دارد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۲
    2 0
    با عرض تسلیت به مناسبت در گذشت این انسان بزرگوار . ایشان به معنای واقعی و بدون در نظر گرفتن هر گونه تعلقات مذهبی و عقیدتی انسان بودند و منشی بزرگوارانه و بسیار فروتنانه در برخورد با سایرین داشتند . در مقام یک استاد تمام دانشکده فنی دانشگاه تهران هیچ گونه غرور و فخر فروشی در رفتار ایشان دیده نمی شد و با تمام افراد از سایر اساتید گرفته تا باغبان و نگهبان با احترام و به یک شیوه برخورد می کردند و در نظر ایشان انسان بودن افراد شان و منزلت آنان را مشخص می نمود و نه مدرک و درجه علمی و اجتماعی آنها . از دست دادن ایشان مایه تاسف بسیار عمیقی را فراهم نموده و بعید می دانم دیگر دانشکده فنی دانشگاه تهران قدمهای فردی بزرگوار و به معنای واقعی انسان همچون اورا به خود ببیند . یادش گرامی و روحش قرین آرامش و رحمت الهی باد