۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۶
کد خبر: 373948

به گزارش قدس آنلاین از ملایر ؛ حجت الاسلام عبدالله مقدسیان، امام جمعه موقت ملایر گفت: مردم باید با حضور پرشور و پررنگ خود در مرحله دوم انتخابات، حماسه مرحله اول در هفتم اسفندماه را تكرار و تكمیل كنند.

نماینده گان اصلح برای معیشت مردم تلاش کنند
وی که درخطبه های نماز جمعه این شهر سخن می گفت  بر لزوم حضور حداكثری مردم در مرحله دوم انتخابات تاكید كرد و افزود: اهمیت مرحله دوم انتخابات كمتر از مرحله اول نیست.
وی خاطرنشان كرد: مردم ملایر با توجه بر لزوم اهمیت مرحله دوم انتخابات، بسیار پرشور پای صندوق های رای حضور پیدا كردند و باید با این روند برای تعیین سرنوشت خود پای كار باشند.
وی خطاب به مردم تاكید كرد: فردی را برای مجلس انتخاب كنید كه درد مردم را بفهمد و به مستضعفان بها دهد و برای رفع مسایل و مشكلات جامعه و مردم تلاش كند.
حجت الاسلام مقدسیان بیان كرد: یك نماینده خوب و اصلح باید با پشتوانه رای مردم تلاش كند تا وضع معیشت مردم بهبود یابد.
وی اضافه كرد: مردم باید به كسی رای دهند كه افكار و عقاید او در مسیر منافع ملی كشور باشد و برای اعتلای نظام و تقویت اسلام و انقلاب تلاش كند.
وی با بیان اینكه شعار و حرف به درد مردم نمی خورد، اظهار كرد: امروز زمان اقدام و عمل است و همانگونه كه مقام معظم رهبری تاكید كردند باید برای تحقق اقتصاد به طور جدی وارد عمل شد.
خطیب جمعه ملایر گفت: اقتصاد مقاومتی جز با عمل محقق نمی شود و تمامی مسئولان در هر پست و مقامی باید از همه امكانات و ظرفیت ها برای این امر مهم استفاده كنند.
حجت الاسلام مقدسیان با اشاره به فرا رسیدن روز معلم و روز كارگر گفت: همه مسئولان و روحانیون كارگر هستند و باید امروز برای دستگیری و كمك به جوانان تلاش كنند و جوانان را به سمت حق و حقیقت هدایت كنند.
وی بیان كرد: كارگران همانند معلمان در طول بیش از سه دهه از عمر انقلاب در تمام عرصه ها حضوری موثر و پررنگ داشته اند و لازم است مسئولان با بهره گیری از تمامی ظرفیت ها و امكانات برای رفع مشكلات معیشتی جامعه و قشر كارگری و معلمان تلاش
كنند.
حجت الاسلام مقدسیان با بیان اینكه معلمان و كارگران در تقویت فرهنگ و اقتصاد نقش آفرینی كرده اند، افزود: هرگاه مسئولان در راستای رفع مشكلات این دو قشر زحمتكش تلاش كنند، از ركود اقتصادی و بیكاری دور می شویم.
وی همچنین به سالروز تشكیل سپاه پاسداران اشاره كرد و گفت: سپاه و بسیج همواره در تمامی عرصه های انقلاب مانند كوهی استوار در مقابل دشمنان نظام ایستاده و دشمنان حق هیچگونه تجاوزی به خاك كشور را ندارند.
 
 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.