بر اساس برنامه ریزی انجام شده تا پایان سال جاری، امکان فروش بلیت سفرهای دریایی در تمام بنادر کشور به صورت اینترنتی فراهم می شود.

امکان فروش بلیت اینترنتی سفرهای دریایی در تمام بنادر کشور

به گزارش قدس آنلاین به نقل از میزان، محمد راستاد معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: روند رو به رشد سفرهای دریایی به گونه ای شده است که روز به روز شاهد استقبال بیشتر گردشگران و مسافران برای استفاده از شناور های مسافربری و تفریحی در آبهای کشور هستیم.

به گفته راستاد یکی از مهمترین دلایل این امر افزایش تبلیغات و اطلاع رسانی و نیز افزایش امکانات مرتبط با سفرهای دریایی بوده است.  
این مقام مسئول در سازمان بنادر و دریانوردی افزود: همچنین شوق بسیار در گردشگران و طبیعت گردان برای تردد بین جزایر به وجود آمده است به طوری که هم اکنون بسیاری از جزایر خلیج فارس که در گذشته زیاد مورد توجه قرار نداشت، با حجم زیاد ورود گردشگر مواجه هستتند. 
وی یادآور شد: به همین منظور سازمان بنادر و دریانوردی همواره در راستای رضایت مندی مسافران از سفرهای دریایی در حال تدارک و انجام برنامه ریزی های لازم جهت ارائه خدمات مناسب به گردشگران و مسافران است تا به این ترتیب شاهد رونق بیش از پیش سفرهای دریایی در کشور باشیم، امری که تحقق آن به عنوان یکی از مهمترین طرح های توسعه ای کشور قرار دارد.                                                       
این مقام مسئول در سازمان بنادر و دریانوردی گفت: افزایش تعداد شناورهای مسافربری استاندارد و مدرن طی سالهای اخیر تاثیر بسزایی در جذب بیشتر گردشگران به استفاده از سفرهای دریایی داشته است.  
به گفته راستاد، سازمان بنادر و دریانوردی از محل تسهیلات وجوه اداره شده این سازمان امکان خرید و ساخت شناورهای مسافربری و تفریحی مدرن را برای سرمایه گذاران بخش خصوصی فراهم کرده که بسیار مورد اقبال نیز واقع شده است.          
وی تصریح کرد: یکی از مهمترین اقدامات در ابتدای سال جاری تسهیل سفرهای دریایی و فراهم کردن امکان خرید بلیت اینترنتی در مسیر های بندر عباس- قشم و بندرعباس هرمز بود که بسیار مورد استقبال نیز واقع شد.
معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی تاکید کرد: با این اقدام دیگر نیازی نبود مسافران در صفهای طولانی برای خرید بلیت در انتظار بمانند.
راستاد افزود: بر اساس برنامه ریزیهای صورت گرفته تا پایان سال جاری، امکان فروش بلیت سفرهای دریایی علاوه بر مسیرهای بندرعباس – قشم و بندرعباس – هرمز در تمام بنادر کشور به صورت اینترنتی فراهم خواهد شد.
وی اظهار کرد: به این ترتیب در سراسر کشور امکان خرید بلیت سفرهای دریایی به تمام مقاصد مورد نظر، فراهم می شود.
این مقام مسئول درسازمان بنادر و دریانوردی با تاکید مجدد بر روند افزایشی تقاضای مسافران برای استفاده از سفرهای دریایی گفت: موید این امر افزایش سفرهای دریایی در نوروز امسال بود که توانستیم انجام این سفرها را به بهترین شکل ممکن برای مسافران مدیریت کنیم.
وی یادآور شد: آمارهای اخذ شده حاکی از روند رو به رشد و چشمگیر سفرهای دریایی در بندر آبادان بود که طی آن حجم قابل توجه گردشگر در نوروز از طریق این بندر ترددهای دریایی داشته اند، آماری که با سالهای گذشته قابل مقایسه نبوده است.
معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی خاطرنشان کرد: همچنین در استان بوشهر امکانات گردشگری دریایی و نیز فعالیت شناورهای تفریحی از ابتدای سال جاری از رشد بسیار چشمگیری برخوردار بوده است که انتظار می رود با افزایش بیشتر شناورهای تفریحی روند رو به رشد گردشگری دریایی و سفرهای دریایی در این استان بیش از پیش رونق یابد.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.