قدس آنلاین-شهرکرد،هومن نجاتی؛ نقاشی، آموزش قرآن، طراحی، خوشنویسی، سفال، موسیقی کودک، کاردستی، معرق، رباتیک، مهندسی خلاق از جمله کارگاههای دوره ای در این طرح است

ثبت نام کلاسهای ویژه تابستان در چهار محال و بختیاری آغاز شد.

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد، فرزاد رحیمی مدیر کل کانون از ثبت نام کلاسهای ویژه تابستان از اردیبهشت ماه 95  خبر داد.

وی افزود در سال جاری کلاسهای ویژه طی دو ترم برگزار می شود که علاقه مندان می توانند از 18اردیبهشت ماه  لغایت 16 خرداد ماه جهت ترم اول ثبت نام کرده و از 16 خرداد ماه به مدت 15 جلسه در این کلاسها شرکت کنند.

فرزاد رحیمی اضافه کرد ثبت نام ترم دوم این کلاسها از 20 تیراه لغایت 1مرداد ماه است و آغاز به فعالیت این کلاسها از 1مراد ماه به مدت 15 جلسه است.

مدیر کل کانون: نقاشی، آموزش قرآن، طراحی، خوشنویسی، سفال، موسیقی کودک، کاردستی، معرق، رباتیک، مهندسی خلاق از جمله کارگاههای دوره ای در این طرح است.

وی با تاکید بر اینکه سن حضور اعضا در این کارگاهها 5 تا 16 سال است خاطر نشان کرد: پوشش بخش وسیع تری از کودکان و نوجوانان در فرصت های زمانی مناسب، شناسایی اعضای مستعد و معرفی به کارگاههای مستمر مراکز، بهره برداری بیشتر از ظرفیتها و امکانات موجود در سطح مراکز، استفاده بیشتر از توان مربیان کانون از جمله اهداف برگزاری این کارگاههای دوره ای در کلیه ی مراکز استان است.

رحیمی استقبال و حضور نزدیک به دوهزار کودک و نوجوان درهر دوره از این کارگاهها را نشان از پویایی و خلاقیت مناسب مراکز کانون  در استان عنوان کرد

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.