۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰
کد خبر: 374114

نمایش «خشم شدید فیلیپ هوتس» نوشته ماکس فریش و ترجمه خسرو پورحسینی به کارگردانی احسان پروال از بیستم اردیبهشت ماه ساعت ۲۰:۳۰ در تماشاخانه استاد مشایخی (چهارراه ولیعصر) به روی صحنه می‌رود.

«خشم شدید فیلیپ هوتس» در تماشاخانه مشایخی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم،احسان پروال، کارگردان «خشم شدید فیلیپ هوتس»، دارای مدرک کارشناسی رشته نمایش از دانشگاه سوره تهران است که پیش از این نمایش‌های «کلفت‌ها»، «خرس»، «آوازه‌خوان طاس» و «وحشی» را کارگردانی کرده است. وی همچنین مدرک کارگردانی و بازیگری حرفه‌ای را سال 82 از آموزشگاه سمندریان دریافت کرده و تجربه بازی در سریال‌های همچون «چهل سرباز»، ساختمان 85"، «حس سوم»، «بی‌صدا فریاد کن» و ... در کارنامه خود دارد.

بازیگران این نمایش به ترتیب ورود به صحنه عبارتند از: سیاوش معمارزاده، زیبا حاجیان، کیوان شکوری، حامد نیک‌بین، سامره رضایی، اشکان علیزاده، بهنوش ناصر پور. همچنین فرهاد تجویدی به عنوان مشاور کارگردان این گروه را همراهی می‌کند.

پروال در خصوص نمایش می‌گوید: «دکتری به نام فیلیپ به دلایلی با همسرش به توافق رسیده است که از هم جدا شوند ولی در لحظه آخر زنش از طلاق گرفتن منصرف شده و همین امر سبب خشم فیلیپ هوتس می‌شود. او زنش را داخل کمد انداخته و تصمیم می‌گیرد که تمام وسایل خانه را از بین برده و خانه را به قصد نقطه‌ای نامعلوم ترک کند.»

سایر عوامل: طراح لباس: احسان پروال، مینا استادعلیرضا/ طراح پوستر و بروشور: کمال کچوییان/ مدیر تولید: فؤاد خراباتی/ دستیار کارگردان و برنامه‌ریزی: سعید عابدی/ مدیر صحنه: بهروز حیدری، پویان پروال/ مشاور رسانه‌ای: آوا فیاض/ مدیر تبلیغات و روابط عمومی: گروه تماشاچی حرفه‌ای/ عکاس: بیتا کهنمویی.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.