۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۰
کد خبر: 374277

مرد شیشه‌ای که فقط کیف و گوشی زن‌ها را سرقت می‌کرد، دستگیر شد.

 دستگیری مرد شیشه‌ای سارق زنان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم، ساعت 16:45 هشتم اردیبهشت خبر دستگیری سارق جوانی در میدان تجریش از سوی مرکز پیام فوریت‌های پلیسی 110 به مأموران کلانتری 101 تجریش اعلام شد.

با حضور مأموران در محل سرقت مشخص شد زمانیکه مرد سارق قصد سرقت کیف زن جوانی را داشته، با صدای داد و فریاد زن جوان، سرقتش ناکام مانده و توسط مردم دستگیر شده است.

صبح امروز متهم این پرونده در دادسرای ویژه سرقت حاضر شد و راز سرقت کیف و گوشی‌های زنان را فاش کرد؛ ناصر 31 ساله درباره جزئیات و نحوه سرقت‌ها به علی وسیله ایرد موسی؛ بازپرس ویژه سرقت گفت: مجرد هستم و چند ماه پیش مشغول کار کابینت‌سازی شدم که در محل کارم با 4 نفر آشنا شدم و از آنجا شروع به مصرف ماده مخدر شیشه و بعد از مدتی نیز کارم را رها کردم؛ برای تهیه پول مواد مخدر تصمیم گرفتم کیف و تلفن همراه خانوم‌ها را سرقت کنم؛ از حدود 6 ماه پیش سرقت‌ها را شروع کردم و نزدیک به 50 فقره کیف‌قاپی و سرقت گوشی انجام دادم.

سارق جوان درباره مکان‌های انجام سرقت نیز به بازپرس گفت: فقط از خانوم‌ها و در محدوده میدان، مترو و پایانه اتوبوسرانی تجریش و امامزاده صالح سرقت می‌کردم، گوشی‌های سرقتی را نیز به قیمت 100 تا 200 هزار تومان در پایانه اتوبوسرانی تجریش به دوستانم می‌فروختم، مدارک داخل کیف‌های سرقتی را داخل سطل آشغال می‌انداختم و مابقی محتویات آن مانند گوشی، پول و کارت‌های عابر بانک را برمی‌داشتم.

پس از اعترافات سارق جوان که سابقه کیفری نیز در پرونده خود دارد، وی به دستور بازپرس پرونده برای تحقیقات تکمیلی در اختیار مأموران اداره آگاهی قرار گرفت.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.