تیم فوتبال بارسلونا با غلبه بر رئال بتیس صدرنشینی رقابتهای لالیگا را بار دیگر در اختیار گرفت.

پرچم بارسلونا بر فراز لالیگا/ پایان صدرنشینی مادریدی ها

به گزارش قدس آنلاین، تیم های فوتبال رئال بتیس و بارسلونا از ساعت ۲۳ روز شنبه در چارچوب هفته سی و ششم رقابتهای لالیگا دیدار خود را برگزار کردند که در پایان تیم بارسلونا میزبان خود را با نتیجه ۲ بر صفر شکست داد. ایوان راکیتیچ (۴۹) و لوئیس سوارس (۸۱) زننده گل های بارسلونا بودند.

بارسلونا که انگیزه های زیادی داشت تا صدرنشینی را از چنگ دو غول مادریدی در بیاورد بازی را آرام و تا حدی محتاط شروع کرد. بعد از یک ضد حمله خطرناک توسط یاران بتیس که دروازه آبی اناری ها را تهدید کرد این احتیاط در نزد شاگردان انریکه دوچندان شد تا جایی که این تیم در ۲۰ دقیقه ابتدایی بازی خطری روی دروازه حریف ایجاد نکرد.

نخستین خطر بارسلونا در دقیقه ۲۸ روی ضربه زمینی نیمار ایجاد شد که دروازه بان بتیس آن را مهار کرد. بعد از آن بود که بارسلونا فشار را روی حریف بیشتر کرد که حاصل آن اخراج وسترمن بازینک تیم بتیس در دقیقه ۳۵ بود. در ادامه تا پایان نیمه نخست بازی کاملا پشت محوطه جریمه بتیس جریان داشت و این تیم با دفاع ۱۰ نفره اجازه گلزنی را به بارسا نداد تا نیمه نخست با تساوی بدون گل خاتمه یابد.

تیم بارسلونا از شروع نیمه دوم حملات زیادی را روی دروازه تیم بتیس طراحی کرد و خیلی زود در دقیقه ۴۹ توانست به گل دست یابد. راکیتیچ زننده گل آبی اناری ها بود. بعد از این گل بارسلونا موقعیت های متعدد زیادی را روی دروازه تیم ۱۰ نفره بتیس ایجاد کرد.

حملات بارسلونا سرانجام در دقیقه ۸۱ برای دومین بار نتیجه داد و این پاس دیدنی مسی برای سوارس باعث شد مهاجم اول آبی اناری‌ها با دروازه بان حریف تک به تک شود و دروازه بتیس را باز کند. در دقیقه ۸۵ مسابقه آردا توران نیز به میدان رفت تا بعد از مدت ها مصدومیت، در شرایط بازی قرار گیرد. این دیدار در نهایت با همان دو گل به سود شاگردان انریکه خاتمه یافت تا ۳ امتیاز دیگر توسط کاتالان ها کسب شود.

آبی اناری ها پس از این پیروزی ۸۵ امتیازی شدند و بالاتر از اتلتیکو و رئال مادرید در صدر جدول ایستادند. اتلتیکو مادرید با ۸۵ و رئال مادرید هم با ۸۴ امتیاز دوم و سوم هستند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.