حجت‌الاسلام پارسانیا، رییس پژوهشگاه علوم وحیانی معارج از انتشار دو مجلد جدید دروس آیت‌الله جوادی آملی (مجلدات ۱۶ و ۱۷) خبر داد.

«پارسانیا» با دروس آیت‌الله جوادی آملی به نمایشگاه می‌آید

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس،حجت‌الاسلام حمید پارسانیا، رییس پژوهشگاه علوم وحیانی معارج و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی ضمن بیان این مطلب، گفت: پژوهشگاه معارج زیرمجموعه بنیاد علوم وحیانی اسراء است، این پژوهشگاه دارای چند پژوهشکده در حوزه فقه، فلسفه و کلام و تفسیر است که فعالیت‌های پژوهشی در زمینه تدوین و تنظیم آثار آیت‌الله جوادی آملی انجام می‌دهد.

وی در ادامه توضیح داد: دو مجلد شانزدهم و هفدهم دروس آیت‌الله جوادی آملی مربوط به جلد سوم اسفار ملاصدرا شیرازی برای بار نخست از چاپ خارج شده است و با این دو مجلد اکنون 6 جلد مباحث حرکت به پایان می‌رسد.

حجت‌الاسلام پارسانیا با اشاره به اینکه آیت‌الله جوادی آملی به زبان گویای میراث حکمی و فلسفی جهان اسلام اعم از ایران، اسلام و بشریت صحبت می‌کنند، افزود: ایشان یکی از مسیرهای زلال برقراری ارتباط با این میراث را آموزش می‌دهند که در پیوند جامعه علمی میان علوم انسانی و اسلامی با این میراث است.

وی همچنین اظهار داشت: علاوه بر این آثار، سه جلد کتاب در زمینه اخلاق و عرفان نیز از سوی بنده و از سوی انتشارات فردا منتشر شده است که اینها نیز چاپ نخست است.

رییس پژوهشگاه علو وحیانی معارج افزود:کتاب‌های «روش‌شناسی انتقادی حکمت صدرایی» بنده نیز به ویراست دوم و «جهان‌های اجتماعی» به چاپ سوم رسیده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.