محمد مهدی گویا رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص خطر بیماری وبا در کشور گفت: خوشبختانه امسال هیچ موردی از این بیماری در کشور مشاهده نشده است.

  درمان رایگان بیماران بی‌بضاعت مبتلا به تومور مغزی در بیمارستان رضوی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از آستان نیوز، دکتر سعید هاشم‌زاده ضمن اعلام این خبر گفت: تیم پزشکی ایرانی-آلمانی از 26 اردیبهشت ماه جاری تا 3 خردادماه در بیمارستان رضوی پذیرای بیماران صعب‌العلاج مبتلا به تومور مغزی خواهد بود.
وی افزود: این بیماران با تعیین وقت قبلی و از طریق بررسی پرونده پزشکی توسط متخصصان مغز و اعصاب بیمارستان رضوی انتخاب شده و در زمان حضور متخصصان آلمانی برای درمان پذیرفته می‌شوند و بخشی از بیمارانی که برنامه ویزیت آن‌ها توسط این تیم پزشکی طراحی شده، بیماران بی‌بضاعت خواهند بود که به صورت رایگان مورد معالجه قرار می‌گیرند.
دکتر هاشم‌زاده بیان کرد: این تیم پزشکی در حاشیه کنگره بین المللی سرطان بیمارستان رضوی در این مجموعه درمانی حضور خواهند داشت.
بیماران سرطانی می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره و همچنین دریافت وقت قبلی با شماره 36002794-051 تماس حاصل فرمایند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رسول ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۷
    0 0
    مجبورین مردمو مسخره کنین خدا ازتون نگذره