قدس آنلاین- سبزوار : فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار گفت :  قاچاق موجب انحراف سرمایه از مسیر اصلی و  نیز کاهش تولید ملی و گسترش فقر و بیکاری در جامعه می شود. 

قاچاق موجب انحراف سرمایه ، کاهش تولید ملی و گسترش فقر و بیکاری در جامعه می شود

سرهنگ سید محمد هاشمی در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین در سبزوار با اعلام کشف 200 میلیون ریال کالای قاچاق گفت : در اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی ماموران مبارزه با کالای قاچاق و ارز، پلیس آگاهی این فرماندهی با استقرار تیم های گشتی و حضور مستمر در محورهای مواصلاتی شهرستان خوشبختانه موفق به کشف مقادیر زیادی از کالاهای قاچاق از سه دستگاه اتوبوس حامل این کالاها شدند .

وی در تشریح این عملیات افزود: سبزپوشان جانبرکف این نیرو در بازرسی های  انجام داده توانستند تعداد یک دستگاه موتور سیکلت غیر مجاز، 2 هزار و 688 پاکت آب میوه قاچاق و نیز 550  قلم لوازم بهداشتی و آرایشی قاچاق را کشف و نمایند .

 وی ارزش تقریبی این محموله ها را بیش از 200 میلیون دانست و تصریح کرد : درهمین راستا  متخلفینپس از بازجویی و اعتراف به جرمجهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

رییس پلیس سبزوار بزرگ همچنین از دستگیری یک زوج سارق با 37 فقره سرقت خبر داد .

وی تصریح کرد : در پی چند فقره سرقت خودرو و محتویات داخلی آنها  در سطح شهرسبزوار ، بلافاصله پس از طرح موضوع اکیپی اززبده ترین ماموران دایره تجسس کلانتری 11 شریعتی این شهرستان وارد عمل می شوند و پس از بررسی سرقت ها با استفاده از سرنخ های بجا مانده و شیوه های نوین پلیسی یکی از سارقان که در حال فروش لوازم سرقتی می باشد را   شناسایی و دستگیر می نمایند .

وی یادآورشد : متهم که فردی 30 ساله می باشد، در بازجویی های فنی  پلیس در مواجهه با ادله و مستندات کشف شده به ناچار به هفت فقره سرقت خودرو و 30 فقره لوازم سرقتی داخل خودرو با همدستی همسرش اعتراف کرد.

هاشمی اظهار داشت : در بازرسی از مخفیگاه این متهم مقادیر قابل توجهی،  لوازم سرقتی شامل ضبط و پخش، جک ، جعبه آچار آلات، مموری، لپ تاپ و ... کشف شد.

وی در عین حال با بیان اینکه متهمان پس از بازجویی های تکمیلی به همراه پرونده متشکله به دادسرا معرفی شدند، ضمن هشدار به مردم به جهت تجهیز سیستم ایمنی خودروها و عدم نگهداری اشیاء و اموال قیمتی، وجه نقد در آن ، از آنها خواست در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک با اطلاع به موقع به مرکز فوریت های پلیسی (110)، پرسنل خدوم این فرماندهی را  در برخورد و مواجهه با هر گونه ناهنجاری اجتماعی یاری نمایند. /  انتهای پیام  

 

 

 

 

 

 

 

 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.