۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۱
کد خبر: 374669

باشگاه بارسلونا طرح و رنگ لباس های خود برای فصل ۲۰۱۷ را معرفی کرد.

معرفی طرح لباس های بارسلونا برای فصل بعد/ عکس

به گزارش قدس آنلاین، باشگاه بارسلونا تصميم دارد از فصل آينده با طرح راه راه به شکل عمودی به ميدان برود. لباس خانگي به همراه لباس فيروزه ای رنگ بارسلونا، از دهه ۹۰ اين تيم گرفته شده است. طبق گفته نائب رئيس بخش بازاريابی و ارتباطات باشگاه، لباس های اول فصل بدون اسپانسر فروخته خواهد شد.

ه گزارش sport english، طرح و رنگ سه لباس بارسلونا برای فصل ۲۰۱۷ مشخص شده است. مانل آرویو نایب رئیس بخش ارتباطات و بازاریابی بارسلونا در این رابطه گفته است: درباره همه چیز با شرکت نایکی صحبت شده است. اولین لباس فصل جدید بدون اسپانسر خواهد بود اما این شرایط برای مدیریت باشگاه ایده آل نیست، چرا که شرکت های بزرگ به عنوان اسپانسر می توانند سود خوبی را به باشگاه برسانند. باید صبر داشت تا بهترین اسپانسر را انتخاب کنیم.

آخرین فصلی که بارسلونا بدون اسپانسر اصلی به میدان رفت، فصل ۲۰۰۶ بود. بعد از آن با یونیسف، بنیاد قطر و هواپیمایی قطر قرار داد بستند. لباس اول باشگاه در فصل آینده از طرح لباس ۱۹۹۰ گرفته شده است. این لباس یاد آور  روزهایی است که یوهان کرایوف سرمربی آن بود و بازیکنانی مثل میشل لادروپ، رونالد کومان، پپ گواردیولا و هریستو استویچکوف در آن می درخشیدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.