قدس آنلاین- تبریز: نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در دیدار مربیان عقیدتی سپاه عاشورا با وی، گفت: اساس مخالفت استکبار با سپاه درباره اعتقادات این نهاد ارزشی است.

صیانت از اعتقادات، علت دشمنی استکبار با سپاه است

به گزارش قدس انلاین از تبریز، آیت الله محسن مجتهد شبستری افزود: علت اینکه دشمن در برنامه های ماهواره ای و شبکه های مجازی سپاه هراسی را ترویج می کند، صیانت سپاه از اسلام و اعتقادات ارزشی است.

وی با اشاره به اینکه سپاه و روحانیت به عنوان بازوان نظام و رهبری به شمار می روند، اظهار داشت: دشمن با وجود اینکه درایت رهبری را قبول دارد ولی در پی آن است تا با تضعیف این دو و هجمه سنگین به آن ها بتواند به اهداف خود که بی اعتقاد کردن مردم است برسد.

آیت الله شبستری سپاه را نهاد فرهنگی، نظامی و مردمی خواند و بیان کرد: سپاه با تشکلی به نام بسیج در بطن مردم قرار دارد و پاسداران باید با داشتن رهبری مدبر، مجلس خبرگان ولایی و مردمی همیشه در صحنه نگران نباشند.

وی دنبال منافع شخصی و تحت القائات و افکار دگر اندیشان بودن را آفت بزرگی برای سپاه دانست و تاکید کرد: سپاه حافظ اعتقادات و ارزش های اسلامی است و مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی ماموریت دارند تا پاسداران از بصیرت لازم فاصله نگرفته و انحرافی پیش نیاید.

امام جمعه تبریز آثار استاد مطهری را برای ارتقای معنوی پاسداران بهترین منبع عنوان کرد و گفت: آثار این استاد شهید که با آن ها مرزهای اعتقادی را حفظ کرد باید امروز دستور کار فرهنگی در این شرایط باشد تا مبادا افکار جوانان متزلزل شود.

ساعتی پیش جمعی از مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی سپاه عاشورا با نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی دیدار کردند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.