هدف اصلی دشمن از تراریختگی، نابودی مسلمانان

 هدف اصلی دشمن از تراریختگی، نابودی مسلمانان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم، تراریخته (Transgenic) به جانداران و محصولاتی که از نظر ژنتیکی دچار تغییرات می‌شوند، می‌گویند. در فناوری تولید جانداران تراریخته، یک یا چند ژن به ژنوم طبیعی جاندار اضافه می‌شود و یا از ژنوم جاندار حذف می‌شود.

در این رابطه محمد دریایی ــ متخصص علوم زیستی و گیاهان دارویی درباره تغییرات ژنی یا تراریخته به تسنیم, اظهار داشت: مجموعه ژن‌هایی را که در یک موجود زنده وجود دارد ژنوم می‌گویند و یکی از نقشه‌های استعمار این بوده است که ژنوم انسانی و ژنوم مواد طبیعی مانند گیاهان را تغییر دهد.

- دستکاری‌های ژنتیکی که روی مواد غذایی صورت می‌پذیرد, چه تأثیری بر انسان دارد؟

دریایی: در مجموعحدود 50 هزار ژن روی کروموزوم‌ها وجود دارد یعنی هر کروموزومی دارای هزار ژن است. استعمار و صهیونیسم روی هر کدام از  این ژن‌ها که مربوط به انسان, حیوان و گیاهان است، کار کرده و ژن‌ها را تغییر داده است، مثلاً به‌صورتی روی این‌ موارد برنامه ریزی می‌کنند که از نظر بیوشیمی یک ژنی که مربوط به تقویت انسان است, تبدیل به عقیمی کنند.

بنابراین اگر گفته می‌شود برنج یا ماده غذایی دیگر دستکاری ژنتیکی شده است به این معنی است که آن ژن را طوری تغییر دادند که ایجاد ناباروری بین مردان و زنان می‌کند.

تغییرات ژنی اگر در دست دشمن باشد, سوء استفاده می‌کند, اگر در دست خودمان باشد, می‌توانیم در جهت تقویت ژن‌های خوب روی این کروموزوم‌ها کار کنیم، مثلاً اگر برنجی طبعش سرد است, روی ژنی که این را به‌عهده دارد, طوری کار کنیم که طبعش گرم شود که طبعش سرد نباشد که زنان و مردانی که برنج را بدون مصلحش که زیره و ادویه‌های گرم است, می‌خورند طبعشان سرد می‌شود و ناباروری در آنها ایجاد می‌شود.

ممکن است که تغییرات ژنی بر ذرت, نخود و تمام حیوانات و گیاهانی که وجود دارد و مورد مصرف خوراکی قرار می‌گیرد, صورت دهند و بر ژن‌هایشان سرمایه گذاری وسیع از نظر تراریختگی می‌کنند و تغییراتی می‌دهند.

- محصولات هیبریدی چه‌نوع محصولی است؟

دریایی: یک ماده غذایی یا هر چیز دیگر را ممکن است برای خودشان به‌نحوی درست کنند که بسیار مفید باشد و موادی را که قصد صادر کردن به کشورهای دیگر دارند و برای صادرات تولید می‌کنند خیلی مضر باشد و به این مواد غذایی, خوراکی‌های هیبریدی می‌گویند یعنی ژنشان را به‌نحوی درمی‌آورند که ممکن است یک بار فقط محصول دهند و بارور شوند و بار دومی وجود نداشته باشد، مثلاً محصول برنج هیبریدی فقط یک بار محصول می‌دهد و بار دومی برای محصول وجود ندارد.

همین کارها را بر افراد نیز انجام می‌دهند که فقط افراد یک بار بچه‌دار شوند و حتی ممکن است که همان یک بچه هم ایجاد نشود، یعنی در قسمت‌هایی که همان هیبرید اثر می‌کند روی انسان و او را هیبرید کرده یعنی یک بار محصول می‌دهد روی انسان هم همان نقشی را ایجاد می‌کند که بر محصولات غذایی ایجاد کرده است.

ممکن است که بسیاری از مواد غذایی دستخوش تغییرات ژنی قرار گیرد، مثلاً ممکن است بر میوه‌ها یا غلات کار کنند که خوردن آنها این افراد را چاق می‌کند یعنی فرد وقتی این مواد غذایی را می‌خورد یک هورمونی در او ترشح می‌کند که هورمون چاقی است.

- دشمن از تراریختگی چه‌سودی می‌برد؟

دریایی: معمولاً روی ژن‌های برنج هندی و ... کار می‌کنند که وقتی می‌خورند فقط چاق می‌شوند یا فقط افسرده می‌شوند یا مثلاً میگرن می‌گیرند. بیشترین علت تغییرات ژنی ایجاد عقیمی و ناباروری است سپس بیمار شدن افراد و وابسته شدن به کشورهای دیگر برای خرید دارو و ... است چرا که اگر دشمن به‌وسیله تراریختگی, بتوانند میان افراد و کشورهای مختلف بیماری‌ها را ایجاد کنند در آینده می‌توانند داروهای بی‌شماری را به فروش برسانند به این دلیل است که ما تراریختگی را از طرف دشمن قبول نداریم.

اما اگر خودمان تحقیقاتی انجام دهیم در ایران و به‌فرموده رهبر معظم انقلاب که به تهدیدات نرم  باید توجه داشته باشیم و اعتقادمان بر این است که باید مواظب این لبخندها و تهدیدات نرم و این پدافندهای غیرعامل باشیم که گول خنده‌های دشمن را نخوریم, بسیاری از مواد غذایی و محصولاتی که کشورهای دیگر به ایران صادر می‌کنند ظاهری عالی دارد ولی از نظر ژنتیکی بسیار مضر است به همین لحاظ ما تراریختگی را قبول نداریم و آن را رد می‌کنیم.

- چرا افراد در گذشته سرحال‌تر بودند و بروز بیماری در آنها کمتر بود؟

دریایی: حالا در قضیه گاوداری, کشاورزی, دامداری و مرغهایی که تولید می‌کنند روی تخم آنها کار می‌کنند و اینها را از نظر استفاده مطلوب می‌سازند. قبلاً مردم تخم‌مرغ‌های طبیعی را می‌خوردند, قوی‌تر و سرحال‌تر بودند ولی الآن تخم‌مرغ‌ها چه خاصیتی دارد؟ از نظر غذایی بسیار بی‌خاصیت شدند، به‌اصطلاح شکم پُر کن هستند، حتی ممکن است ده‌ها بیماری تولید کند که ما ندانیم یعنی ممکن است ژن آنها طوری کار کند که کبد و کلیه را از کار بیندازد و یا ایجاد سرطان کند، پس، ما باید مواظب این محصولات تراریخته‌ که از کشورهای خارج می‌آیند باشیم که اگر مراقب نباشیم, نسل ما کلاً از بین می‌رود. روی گوشت‌ها هم می‌توانند کار کنند. یا این ژن‌های دام‌ها مثل گاو  و گوسفند و مرغ‌ها را طوری تغییر می‌دهند که مریضی ایجاد کند.

- چه‌بیماری‌هایی حاصل از مصرف محصولات تراریخته است؟

 دریایی: نمی‌دانیم. از سرطان گرفته تا میگرن, پارکینسون و بیماری‌های مختلف را ممکن است بروز دهد؛ وقتی پشه‌هایی را از جنگل‌های آمازون در آمریکای لاتین می‌گیرند و روی ژنتیک اینها کار می‌کنند، مثلاً 500 هزار پشه را می‌گیرند تعدادی بیماری را در آنها ایجاد می‌کنند که بتواند آن بیماری را که توسط یک ویروس است، ژنومش را داخل بدن پشه می‌کنند، به‌محض اینکه این ویروس خطرناک "زیکا" می‌نشیند بر مادران باردار، آن ژنوم و "زهرابه" خود را که توسط پشه آماده شده و به‌وسیله ویروس منتقل می‌کند به مادر، و مادر هم از  طریق خون منتقل می‌کند به جنین و آن نارسایی‌ها را در بچه‌های معصوم کشورهای مختلف مخصوصاً آمریکای لاتین به وجود آوردند یعنی هدفشان در مجموع از بین بردن نسل است.

- هدف اصلی دشمن از تراریختگی چیست؟

 دریایی: کیسینجر در سال 2005 گفته بود که دوسوم مردم جهان اضافه‌اند، به‌خصوص مسلمان‌ها و شیعه‌ها. کیسینجر سیاستمدار معروف یهودی که سردمدار تولید کننده لوازم آرایشی در آمریکا است. خود این لوازم آرایش‌هایی که متأسفانه به‌قیمت بسیار ناچیز در مکان‌های عمومی به فروش‌ می‌رسد, بسیار مشکل‌آفرین است.

- شنیده بودم که محصولات آرایشی ارزان‌قیمت که در مکان‌های عمومی به فروش می‌رسد بسیار بیماری‌زاست، آیا صحیح است؟

دریایی: مواد آرایشی‌ای که مردم در متروها با قیمت ارزان خریداری می‌کنند، نمی‌دانند که چربی این رژ لب یا ماده آرایشی از گوشت خوک یا جنین‌های مرده است یعنی خود آنها را هم آلوده می‌کنند. برخی افراد فکر می‌کنند به‌خاطر مسائل اخلاقی می‌گوییم ولی این را به‌دلیل مسائل بهداشتی است که می‌گوییم.

- for external یعنی چه؟

 دریایی: FBA آمریکا روی یک دارویی را می‌نویسد که for external یعنی برای مصرف خارجی، یعنی داخل کشور آمریکا نباید فروخته شود, مخصوص کشورهای خارج از آمریکاست که آنها باید از بین بروند و ما هم متأسفانه موش آزمایشگاهی شدیم.

آیا تراریختگی در محصولات غذایی پرمصرف مانند شیر وجود دارد؟

دریایی: گاوهایش از خارج وارد کشور می‌شوند به‌دلیل اینکه ذرت, سویا و گندمش تراریخته است یعنی به‌نحوی است که در اینها نوعی هورمون را به وجود می‌آورد که آن هورمون سبب می‌شود در آن شیر اصلاً اسید چرب و امگا3 وجود نداشته باشد.

اگر یک شیر امگا3 نداشته باشد, فقط امگا6 و امگا9 داشته باشد, باعث سکته‌های قلبی و انسداد عروق قلبی می‌شود، الآن شیرهایی که ما می‌خوریم امگا3 ندارد.

متأسفانه از وزارت بهداشت و کشاورزی باید سؤال کرد. عده کثیری از متخصصین هم خبر ندارند. گاوهایی که در سبلان و آذربایجان علف می‌خورند و طبیعی رشد می‌کنند, شیرشان مثل دوا است. اگر به هر کس یک لیوان شیر بدهی اگر مریضی هم داشته باشد درمان می‌شود یا روغنش درمان و شفا است. پس ما الآن چیزهایی را داریم به‌عنوان شیر مصرف می‌کنیم که فاقد امگا3 است، و وقتی امگا3 نداشته باشد فقط امگا6 و امگا9 داشته باشد, باعث سکته‌های قلبی و انسداد عروق قلبی می‌شود و انگیزاننده سرطان هم هست.

این شیرها کلسیم هم به‌زور دارد, من یقین دارم. وجود کلسیم در این شیرها هم مشکوک است و شاید حداقل باشد و به‌خورد بچه‌ها می‌دهند. گاوی که علف بخورد خوب است. ما معتقدیم که از نظر غذایی و به‌وسیله بیوتروریسم در حال نابودی ما هستند.

- فواید نمک جهرم و عوارض نمک دریا چیست؟

دریایی: در یکی از برنامه‌های تلویزیون گفتم که بهترین نمک ایران, نمک جهرم است چون دارای عناصر مفید است و بدترین نمک که الآن نمک تصفیه نشده است که به نام نمک دریا می‌فروشند به نام طب سنتی آن هم مشکل دارد، چون نمک تصفیه نشده است، عناصر مضر و فلزات سنگین در آن زیاد است و همین نمک دریا که بعضی‌ها در طب سنتی تبلیغ می‌کنند باعث سقط جنین شده است.

اگر این نمک دریا و نمک‌هایی را که برای خوردن مناسب نیست در یک کیسه نخی بریزند و آن را با فر یا ماکروفر یا هر وسیله گرمایشی دیگر گرم کنند و بر نواحی دردناک بدن خود بگذارند, درد تسکین پیدا می‌کند.

کیسه نمک برای رفع دردهای دوران قاعدگی زنان بسیار مفید است چرا که نمک طبع گرم و خشک دارد و اگر زنان کیسه نمک گرم‌شده را روی شکم و نواحی رحم قرار دهند, بسیار محیط رحم را گرم کرده و حتی مانع بروز کیست و فیبروم و نازایی می‌شود.

متأسفانه نمک جهرم به کشور آلمان صادر می‌شود و آلمانی‌ها برای 100 گرم آن دو یورو پرداخت می‌کنند, یعنی نمک جهرم این‌همه ارزش دارد که متأسفانه مردم ایران از آن بی‌نصیب هستند, باید دید که چرا این نمک به این باارزشی به آلمان صادر می‌شود, آیا خون آنها رنگین‌تر از خون ماست؟

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.