۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۵
کد خبر: 374801

بررسی و تدوین سند جامع تحول بانک قوامین با حضور مدیرعامل بانک قوامین، قائم مقام بانک، معاونین و روسای ادارات مرکزی در مجموعه فرهنگی ورزشی پاس قوامین کلید خورد.

تدوین سند جامع تحول در بانک قوامین کلید خورد

بررسی و تدوین سند جامع تحول بانک قوامین با حضور مدیرعامل بانک قوامین، قائم مقام بانک، معاونین و روسای ادارات مرکزی در مجموعه فرهنگی ورزشی پاس قوامین کلید خورد.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایسنا، در این نشست غلامحسین تقی نتاج مدیرعامل بانک قوامین طی سخنانی سند جامع تحول در بانک قوامین را، یک سند تاریخی در طول فعالیت این بانک دانست که با مشارکت و خردجمعی تدوین و با مفاهمه و مشارکت کلیه همکاران در تمامی رده‌های بانک اجرا می‌شود.

مدیرعامل بانک قوامین افزود: همه ما در ترسیم آینده بانک نقش موثری داریم بنابراین باید با برنامه‌ریزی و اجرای هوشمندانه در پیشبرد اهداف تعریف شده گام برداریم و با آینده‌پژوهی در شناخت محیط آینده بانک و برنامه‌ریزی برای توسعه کیفی آن تلاش کنیم.

وی با اشاره به اینکه وضعیت کنونی بانک نتیجه عملکرد ما در گذشته است، تصریح کرد: موفقیت اتفاقی نیست بنابراین همه باید با تلاش، برنامه‌ریزی و تدبیر برای اداره بانک و کسب موفقیت‌های سازمانی گام برداریم و آینده‌ای مطلوب برای قوامین به تصویر بکشیم.

وی با تاکید بر ضرورت پیاده‌سازی مدیریت مشارکتی و جهادی خاطرنشان کرد: ما باید بتوانیم مدیریت جهادی را که ریشه در باورهای دینی ما دارد در بانک نهادینه و اجرا کنیم.

نتاج همچنین در تشریح سند جامع تحول بانک تاکید کرد: در تنظیم این سند کیفی سازی با بهره‌گیری از خردجمعی مورد تاکید قرار گرفته و تحقق این امر مستلزم مشارکت همکاران در تمامی رده‌های بانک است.

مدیرعامل بانک ضمن تشریح ضرورت آینده‌پژوهی و پیش‌بینی حداکثری متغیرهایی که در ترسیم آینده بانک، نقش دارند، گفت: اگرچه نمی‌توان صد در صد کلیه متغیرهایی را که وقایع آینده بانک را رقم می‌زنند پیش‌بینی کرد ولی تلاش و همت همه ما باید در راستای پیش‌بینی حداکثری عواملی باشد که محیط آینده بانک را به تصویر می‌کشند.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.