ساری / خبرنگار قدس آنلاین : با حضور استاندار مازندران، خبرنگاران برگزیده جشنواره مطبوعات فرمانداری ساری که با موضوعات دفاع مقدس، سفرریاست جمهوری و انتخابات برگزار گردید، تقدیر شدند.

تجلیل استاندار مازندران از خبرنگاران قدس آنلاین

در این جشنواره "حسین احمدی" عنوان خبر برتر مسابقه سفر ریاست جمهوری و "رقیه توسلی" تیتر برتر جشنواره دفاع مقدس را به خود اختصاص و لوح تقدیر و جایزه جشنواره را دریافت نمودند.

رئیس روابط عمومی فرمانداری شهرستان ساری در این رابطه گفت: فرمانداری ساری بر اساس تعامل دوسویه بین روابط عمومی و رسانه ها، نسبت به برگزاری جشنواره در حوزه مطبوعات اقدام کرده که مورد استقبال خبرنگاران قرار گرفته است.

حسین مرتضوی با تاکید بر نقش رسانه ها در برگزاری پرشور انتخابات، افزود: برگزاری انتخابات پرشور را مدیون رسانه هستیم که با ایجاد نشاط ، حضور حماسی مردم را رقم زدند.

وی با قدردانی از اصحاب رسانه که در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی قلم می‌زنند، تصریح کرد: هموار کردن مسیر توسعه و پیشرفت، ارائه مشاوره به مدیران و بیان نظرات مردم به دولت از اقداماتی است که هر رسانه باید نسبت به آن اقدام نماید.

مرتضوی با اشاره به استقبال خبرنگاران از برگزاری جشنواره مطبوعات توسط فرمانداری ساری که در موضوعات و با مناسبت‌های مختلف برگزار می‌شود، یادآور شد: تلاش داریم برگزاری این جشنواره را ادامه دهیم تا انگیزه‌ای برای تولید محتوا توسط رسانه‌ها و خبرنگاران باشد.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.