۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۳
کد خبر: 374890

با وجود محرومیت مگویان هنوز باشگاه استقلال درگیر این است که عمران زاده را ببخشد و برگرداند یا نه اما به هر حال در خط دفاعی این تیم کمبود نیروی انسانی دیده می‌شود.

تصمیم عجیبی که مظلومی را لای منگنه گذاشت

به گزارش قدس آنلاین، سه اخطاره شدن مگویان و کمبود مدافع پس از کنار گذاشتن حنیف عمران زاده، خط دفاعی استقلال را به دلیل کمبود نیروی انسانی با شوک مواجه کرده است. در واقع از منظر فنی استقلال تنها امین حاج محمدی را به عنوان مدافع وسط تخصصی در دیدار با تراکتورسازی دارد.

البته پرویز مظلومی می‌تواند از خرسندنیا که یک هافبک تدافعی است هم در این پست استفاده کند اما هم دیگر روی نیمکت بازیکنی در صورت مصدومیت ندارد که به میدان بفرستد و هم اینکه خرسندنیا مدافع تخصصی نیست.

این موضوع منجر به تشکیل جلسات مختلقی در باشگاه استقلال شده اما هنوز تصمیمی در مورد بازگرداندن حنیف عمران زاده اتخاذ نشده است. باید دید در نهایت کار به کجا می کشد و آیا بهرام افشارزاده به عنوان منجی، حنیف را بر می گرداند یا اینکه عمران زاده همچنان بیرون از گود خواهد ماند؟

نکته اینجاست که حتی اگرعمران زاده به تمرینات تیم برگردد هم به دلیل دوری از چرخه تمرین – مسابقه – تمرین نمی توان به سادگی او را به ترکیب اصلی وارد کرد. باید دید استقلال چه تصمیمی در این رابطه خواهد گرفت و یا مگویان و محرومیت این بازیکن فرشته نجات عمران زاده می شود یا نه؟

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.