قدس آنلاین: مدیرکل فرهنگ و ارشاد خراسان‌ رضوی: یازدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن و عترت از ۲۴ خرداد ماه تا ۲ تیر ماه ۹۵ در مشهد برگزار می‌شود.

یازدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن و عترت در مشهد برگزار می‌شود

سیدسعید سرابی در گفت‌وگو با خبرنگار قدس آنلاین، اظهار داشت: یازدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن و عترت از تاریخ 7 الی 16 ماه رمضان مصادف با 24 خرداد ماه تا 2 تیر ماه 95 در محل دائمی نمایشگاه‌های بینالمللی مشهد برگزار می‌شود که البته ممکن است تغییراتی در برنامه حاصل شود.
وی با اشاره به اینکه  23 بخش نمایشگاهی برای این برنامه در نظر گرفته شده است، گفت: تفسیر و تدبر در قرآن کریم، فرهنگ و هنر مساجد، فرهنگ ملل اسلامی، سحرخوانی، بخش بین‌الملل با حضور مهمانان مسلمان خارجی و غیره از جمله بخش‌های تعبیه شده در طرح برگزاری یازدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن و عترت است‌.
سرابی خاطرنشان کرد: براساس برآورد انجام شده بیش از 785 میلیون تومان اعتبار مورد نیاز برای برگزاری یازدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن و عترت در شهر مشهد است که دو سوم اعتبارات آن از محل منابع مالی استانی و یک سوم دیگر آن توسط معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد تامین می‌شود و همچنین تمامی ارگان‌های مربوطه را به مشارکت در انجام این طرح بزرگ قرآنی که تجلی‌گاه مشهد 2017 است، دعوت می‌کنیم.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد خراسان‌ رضوی با بیان اینکه نمایشگاه قرآن و عترت قابلیت برگزاری در شهرستان‌ها را نیز دارد، افزود: نیشابور، گناباد، کاشمر، خواف و سبزوار در صورت تامین اعتبارات مالی، آمادگی کامل را برای برگزاری این نمایشگاه در شهرستان خود را دارند.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.