قدس آنلاین: معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: ۳ ویژه برنامه‎‌ به مناسبت فرارسیدن بیست و پنجم ماه رجب سالروز شهادت مظلومانه حضرت امام موسی کاظم(ع) در بارگاه منور رضوی برگزار می‌شود.

ویژه‌ برنامه‌های شهادت امام کاظم(ع) در بارگاه منور رضوی برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام سیدجلال حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار قدس آنلاین، اظهار داشت: ویژه برنامههای فرارسیدن بیست و پنجم ماه رجب سالروز شهادت مظلومانه پدر گرامی ولی نعمتمان حضرت علی بن موسی الرضا(ع)، هفتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام موسی کاظم(ع) در سه نوبت در رواق امام خمینی(ره) بارگاه منور رضوی برگزار می‌شود.
وی افزود: مراسم شب شهادت و شام غریبان باب الحوائج، حضرت موسی بن جعفر(ع) امشب و فردا شب از ساعت 20:15 تا 22 برگزار می‌شود و در این مراسم حجج‌الاسلام سیدمرتضی حسینی و کاظم صدیقی پیرامون موضوع ویژگی‌های اخلاقی و شخصیتی و همچنین سنت و سیره امام کاظم(ع) به ایراد سخن می‌پردازند.
معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: ویژه برنامه سالروز شهادت مظلومانه امام موسی کاظم(ع) هم از ساعت 11 تا 14 روز سه‌شنبه چهاردهم اردیبهشت ماه برگزار می‌گردد و در این مراسم آیتالله سیداحمد علم‌الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد و حجت‌الاسلام سیدحسین مؤمنی پیرامون موضوع سبک زندگی امام موسی کاظم(ع) و سختی‌های و شکنجه‌های وارده بر آن حضرت در زندان هارون به ایراد سخن می‌پردازند.
حسینی تصریح کرد: مداحان و ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت(ع) سیدجعفر ماهرخسار، امیر کردی و رضا آتشبار به عزاداری  و مرثیه سرایی در مدح این امام همام می‌پردازند.
وی تأکید کرد: این مراسم‌ها ویژه عموم زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی بوده و ارادتمندان به ائمه اطهار(ع) و به ویژه حضرت موسی بن جعفر(ع) می‌توانند با شرکت در این مراسم‌ها ضمن عرض تسلیت به پیشگاه فرزند گرامیشان، حضرت امام رضا(ع) به مناسبت این غم عظمی، الگوهای تربیتی، شخصیتی، علمی و اخلاقی هفتمین پیشوای شیعیان را برگزیده و این ویژگی‌های برتر در زندگی خودشان عملی نمایند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.