ارتش ترکیه اعلام کرد که در واکنش به تداوم حملات داعش به استان «کیلیس»، به مواضع این گروه تروریستی در خاک سوریه حمله و تاکنون ۶۳ تکفیری را کشته است.

واکنش سخت ترکیه به داعش در خاک سوریه

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس، ارتش ترکیه که روز گذشته، در واکنش به شلیک خمپاره به سوی استان «کیلیس» در جنوب این کشور از سوی اراضی سوریه، شماری از مواضع داعش را در خاک سوریه هدف توپ و موشک قرار داد.

منابع نظامی ترکیه با اعلام اینکه که روز یکشنبه، به حمله خمپاره‌ای کیلیس پاسخ داده‌اند، امروز تصریح کردند که در حمله توپخانه‌ای، دست‌کم 34 تروریست داعش در روستای «طوقلی» سوریه کشته شدند و در حملات هواپیماهای بدون سرنشین ترکیه، 29 تروریست دیگر جان خود را از دست دادند.

به نوشته خبرگزاری آناتولی، نیروی هوایی ارتش ترکیه، مواضع داعش را در روستاهای «ینی یابان»، «ودودیان» و «وطاط» را ریف حلب بمباران کرده است.

بر اساس این گزارش در این حمله، 6 خودروی داعش در طوقلی و 5 انبار اسلحه در 3 روستایی که نام آنها در بالا ذکر شد، از بین رفت.

حملات خمپاره‌ای داعش به استان «کیلیس» ترکیه اخیرا افزایش یافته است و منبع شلیک این خمپاره‌ها مواضع داعش در خاک سوریه اعلام شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ایرانی IR ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۳
    0 0
    ترکیه حالا اول بدبختیاش هست میدونی بر اثر دخالتهای نامردانه این کشور جقدر از فرزندان سوریه ای ذبح شده اند جقدر خانواده ها نابود شده اند حالا اول کارت است داود اوغلو
  • رزمنده IR ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۳
    0 0
    این تروریست ها درسوریه وعراق ویمن ومصرولیبی و... درمدت 6 سال است درسایه سکوت سازمان های بین المللی تحت هدایت نظامیان آمریکا وعربستان سعودی وقطر وترکیه وانگلیس و اسرائیل با رهبری آمریکا انجام می شود..
  • رزمنده IR ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۳
    0 0
    ماموریت نظامیان آمریکایی درخاورمیانه تقویت نیروهای تروریستی است. بان کی مون دبیرکل سازمان ملل متحد چشم خود را به روی جنایات آمریکایی ها بسته است. رئیس شورای امیت سازمان ملل متحد اقدامات جنایتکارانه آمریکا علیه مظلومان ومسلمانان را نادیده گرفته است. کشورهای متجاوز به خاورمیانه نمی توانند به اهداف خود برسند. هدف آمریکا وهم پیمانانشش درخاورمیانه تقویت داعش است. جامعه بین المللی وظایف خود را درقبال حامیان تروریسم انجام نداده است.