۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۱
کد خبر: 375137

مهاجم گلزن تیم فوتبال لستر سیتی از سوی اتحادیه نویسندگان انگلیس عنوان بازیکن فصل را به خود اختصاص داد.

جیمی واردی بازیکن سال لیگ برتر از نگاه نویسندگان

به گزارش قدس آنلاین، مهاجم لسترسیتی، جیمی واردی به عنوان بازیکن سال ۲۰۱۶ از سوی اتحادیه فوتبال نویسان انگلیس انتخاب شد. مهاجم ملی پوش روباه ها در یک نظرسنجی که ۲۹۰ روزنامه نگار در آن رای دادند، با کسب ۳۶ درصد آرا در صدر رده بندی این لیست و بالاتر از هم تیمی های خود، انگولو کانته و ریاض محرز قرار گرفت.این مهاجم موفق شد ۲۴ گل برای لسترسیتی و تیم ملی انگلیس به ثمر برساند. همچنین واردی در آستانه کسب عنوان قهرمانی رقابت های لیگ برتر به همراه لسترسیتی قرار دارد. حضور آنها در لیگ قهرمانان سال آینده قطعی شده است.

در این نظر سنجی، هفت بازیکن از لسترسیتی رای دریافت کردند. واردی در ۱۲ می طی مراسمی در لندن، جایزه معتبر خود را دریافت خواهد کرد. این مراسم از سال ۱۹۴۸ در حال برگزاری می باشد.

واردی در خصوص این انتخاب گفت: این یک افتخار بزرگ است که این جایزه معتبر را کسب می کنم. اضافه شدن اسم من در لیست افرادی که این جایزه را بردند که شامل بازیکنان فوق العاده ای می شود، باورنکردنی است. از اتحادیه و تمام کسانی که به من رای دادند تشکر می کنم. همچنین از هم تیمی هایم تشکر می کنم که دلیل رسیدن من به موفقیت هستند. فصل فوق العاده در لستر برای ما رقم خورده است، این یک دستاورد گروهی است نه یک فرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.