قدس آنلاین- تبریز: معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی بر همکاری دستگاه‌ها و نهادهای نظارتی استان در موضوع واگذاری پروژه‌های نیمه‌تمام عمرانی به بخش غیردولتی تاکید کرد و گفت: مدیریت استان در راستای سیاست‌های دولت، واگذاری پروژه‌های نیمه‌تمام عمرانی استان را به طور جدی دنبال می‌کند و ضرورت این مهم را به تمامی دستگاه‌های اجرایی اعلام کرده است.

لزوم همکاری دستگاه‌های نظارتی در واگذاری پروژه‌های نیمه‌تمام عمرانی
به گزارش قدس آنلاین از تبریز، محمدصادق پورمهدی در نشست کارگروه سامان‌دهی واگذاری پروژه‌های عمرانی به بخش خصوصی و غیردولتی، تصریح کرد: حجم پروژه‌های نیمه‌تمام به ارث مانده از دولت قبل از یک سو و کمبود اعتبارات دولتی از سوی دیگر، ضرورت تعیین تکلیف و سر و سامان دادن به این پروژه‌ها را بیش از پیش ایجاب می‌کند که امیدواریم با ورود بخش خصوصی و استفاده از توان و ظرفیت‌های این بخش بتوانیم این پروژه‌ها را تکمیل و به بهره‌برداری برسانیم.

وی با قدردانی از حسن همکاری دستگاه‌ها و نهادهای نظارتی استان خواستار همراهی هر چه بیشتر این نهادها با دستگاه‌های اجرایی جهت تسریع در فرایندهای واگذاری پروژه‌های نیمه تمام به بخش خصوصی شد.
پورمهدی با اشاره به آمادگی دستگاه‌های اجرایی استان برای واگذاری طرح‌های نیمه‌تمام به بخش خصوصی گفت : دراجرای این طرح‌ها بنا داریم از همه توان و ظرفیت‌های محلی و نیز امکانات شهرداری‌ها، پیمانکاران و تشکل‌های صنفی استفاده کنیم.
دراین جلسه که با حضور رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و مدیران نهادهای نظارتی و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان برگزار شد، ضرورت همراهی و همکاری نهادهای نظارتی با دستگاه‌های اجرایی مورد تاکید قرار گرفت و راهکارهای لازم برای عملیاتی کردن سیاست واگذاری پروژه‌های عمرانی ارایه شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.