قدس ‌آنلاین- تبریز: مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی گفت: عصر امروز خانم ۲۵ ساله‌ای که به داخل استخر ائل گلی افتاده بود با تلاش تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ از مرگ حتمی نجات یافت.

چیدن گل، خانم ۲۵ ساله تبریزی را تا سرحد مرگ کشاند
 

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، حبیب حسینقلی‌زاده اظهار داشت: عصر امروز دوشنبه سیزدهم ساعت 18:52، گزارشی مبنی بر سقوط خانمی به داخل استخر ائل گلی تبریز به اپراتوری اورژانس 115 شد.

وی ادامه داد: با اعلام این حادثه پایگاه 202 تبریز به محل حادثه اعزام و خانم 25 ساله را که دچار علائم غرق‌شدگی شده بود از مرگ نجات دادند.

حسینقلی‌زاده در توضیح حادثه روی داده گفت: این خانم که برای چیدن گل به لب استخر رفته بود، به دنبال لیز خوردن داخل استخر سقوط کرده بود که با کمک عوامل شهرداری مستقر در پارک، از آب بیرون کشیده شد و تحویل تکنسین‌های اورژانس 115 شد.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه حال عمومی مصدوم مساعد و به بیمارستان  انتقال داده شد، گفت: در تماس با اورژانس 115 ضمن حفظ خونسردی حادثه روی داده رو باید اعلام کنند تا نسبت به حادثه روی داده اعزام تکنسین‌های اورژانس و سایر نیروهای امدادی اقدام شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.