قدس آنلاین- یزد : منتخب مردم یزد و اشکذر در انتخابات مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت جذب مشارکت عمومی در راستای توسعه بیش از پیش شهر و استان، خواستار راه‌اندازي شورای محله در یزد شد.

شوراهای محله در یزد راه‌اندازی شود

به گزارش قدس آنلاین از یزد ،‌ سید ابوالفضل موسوی در مراسم گرامیداشت روز ملی شوراها که با حضور مسئولان ارشد استان و‌ اعضای شورای اسلامی شهر و روستا در یزد برگزارشد،‌ تنظیم رابطه منسجم بین نمایندگان مجلس شورای اسلامی و اعضای شورای اسلامی شهر و روستا را ضروری دانست و تصریح  کرد: اعضای شورای اسلامی آسیب‌های مختلف در جامعه را شناسایی به نمایندگان مجلس منتقل کنند.

وی تنظیم رابطه شهرداری با اعضای شورای شهر را از دیگر ضرورت‌های تدوین برنامه مدیریت شهری دانست و افزود : تنظیم رابطه اقشار مختلف جامعه به وسیله راه‌اندازی شورای محله،‌ از جمله راهکارهای موثر در راستای توسعه بیش از پیش شهر و استان است.

منتخب مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت ایجاد رابطه مستمر شهرداری‌ها با دستگاه‌های اجرایی،‌ نظارتی و مدیریتی، گفت: بانک اطلاعاتی از فرصت‌ها،‌ ظرفیت‌ها، مشکلات و آسیب‌های فرهنگی،‌ اجتماعی،‌ آموزشی و اقتصادی تهیه شود.

 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.