قدس آنلاین: نماینده منتخب مردم شهرستان های دهاقان و شهرضا در مجلس دهم شورای اسلامی گفت: تشکیل ستاد راهبردی با هدف بررسی راهکارهای برون رفت از بحران کمبود منابع آبی با استفاده از تمام ظرفیت های ملی برای اجرای پروژه های مربوط به تامین آب نیز در اولویت کارها قرار دارد.

تشکیل ستاد راهبردی با هدف بررسی راهکارهای برون رفت از بحران کمبود منابع آبی

به گزارش قدس انلاین از اصفهان، سمیه محمودی اظهار کرد: برنامه ریزی و کمک برای توسعه زیرساخت های اقتصادی و استفاده از ظرفیت های موجود حوزه انتخابیه؛ اعم از شهرک های صنعتی و گلخانه ای، کریدور و راه طلایی شمال به جنوب کشور، خط راه آهن، صنایع دستی، جاذبه های زیارتی، گردشگری و تاریخی، کشاورزی، خدمات و اصناف در جهت ایجاد اشتغال پایدار در منطقه در راس فعالیت و اهداف خواهد بود.

وی با اشاره به ایجاد حلقه های مدیریتی در دهاقان و شهرضا اذعان داشت: ثبات مدیریت با رویکرد تخصص گرایی و شایسته سالاری بزودی تحقق می یابد.

نماینده مردم دهاقان و شهرضا در مجلس دهم بیان داشت: تشکیل ستاد راهبردی با هدف بررسی راهکارهای برون رفت از بحران کمبود منابع آبی با استفاده از تمام ظرفیت های ملی برای اجرای پروژه های مربوط به تامین آب نیز در اولویت کارها قرار دارد.

محمودی باتوجه به جایگاه و ارزش زنان در جامعه خاطرنشان کرد: جایگاه و ارتقای سطح مشارکت بانوان و جوانان در جامعه باید تثبیت بماند، از ظرفیت بالقوه جوانان در جایگاه های مدیریتی استفاده شود و بستر های مورد نیاز در راستای محرومیت زدایی و گسترش عدالت اجتماعی فراهم شود.

وی تصریح کرد: در حوزه های انتخابیه دهاقان و شهرضا دفترهای نمایندگی برای پاسخگویی به مشکلات و مباحث مردم تاسیس می شود و ملاقات های مردمی هم به طور منظم تری میسر می شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.