معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش گفت: برخی برنامه‌های مدارس، ورزش صبحگاهی را تحت الشعاع قرار می‌دهد، اما در مجموع توصیه شده که توجه بیشتری به ورزش صبحگاهی مدارس با رادیو ورزش شود.

پخش برنامه ورزش صبحگاهی از رادیو ورزش در تمام مدارس/ نظام نظارت و ارزشیابی برنامه‌ها فعال شده است

به گزارش قدس آنلاین،مهرزاد حمیدی معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش در گفت‌وگو بافارس در خصوص برنامه ورزش صبحگاهی مدارس، اظهار داشت: بر اساس تفاهم‌‌نامه‌ای که با رادیو ورزش داریم، هر روز صبح برنامه ورزش صبحگاهی از طریق رادیو ورزش پخش می‌شود.
وی افزود: البته شاید اینکه هر روز صبح و در تمام مدارس، ورزش صبحگاهی با رادیو انجام شود، اینگونه نباشد اما با معاونان تربیت‌بدنی استان‌های کشور هماهنگ کرده‌ایم تا این کار انجام شود.

حمیدی با تأکید بر اینکه ارتباطمان را با رادیو ورزش ادامه دارد، خاطرنشان کرد: باید تلاش بیشتری انجام دهیم زیرا برخی برنامه‌های مدارس، ورزش صبحگاهی را تحت الشعاع قرار می‌دهد، اما در مجموع توصیه شده که توجه بیشتری به این موضوع نشان دهند.
معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: نظام نظارت و ارزشیابی برنامه‌ها را فعال کرده‌ایم و نیروهای نظارتی را تا جلوی مدارس می‌فرستیم تا متوجه شویم وقتی حرفی زده و یا بخشنامه‌ای صادر می‌شود، اثرات آن به مدارس می‌رسد یا خیر.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.