۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۱
کد خبر: 375362

سرپرست فدراسیون جودو که از زمان حضورش در این فدراسیون، تیم ملی را در همه سفرها همراهی کرده است در جدیدترین سفر پیش روی این تیم حضور نخواهد داشت.

سرپرستی فدراسیونی که بالاخره از سفر دست کشید

به گزارش قدس آنلاین،‌ رقابتهای گراند اسلم باکو طی روزهای ۱۷ تا ۱۹ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد که تیم چهار نفره کشورمان برای حضور در این مسابقات شامگاه امروز سه شنبه برای حضور در این مساباقات تهران به مقصد محل برگزاری رقابتها ترک می کند.

علیرضا خجسته ، سعید ملایی ، سعید مرادی و جواد محجوب چهار جودوکار کشورمان هستند که در این رقابتها به روی تاتامی خواهند رفت. حامد ملک محمدی ، «نصرت خان ولی اف» و محمد منصوری کادر فنی این تیم را تشکیل می دهند و محمد رضا رودکی به عنوان مدیر فنی و سرپرست این تیم را همراهی خواهد کرد. 

رشید خدابخش سرپرست فدراسیون جودو که از زمان حضور در این فدراسیون در همه سفرها همراه تیم ملی بوده، در تهران می ماند و با تیم به باکو نخواهد رفت. 

اما طبق برنامه این رقابتها از روز جمعه ۱۷ اردیبهشت ماه با برگزاری رقابتهای اوزان سبک آغاز می شود که علیرضا خجسته در وزن ۶۶- کیلوگرم به روی تاتامی می رود. شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه سعید ملایی در وزن ۸۱- کیلوگرم به دیدار رقبای خود خواهد رفت و یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه در روز پایانی این رقابتها سعید مرادی در وزن ۹۰- کیلوگرم و جواد محجوب در وزن ۱۰۰- کیلوگرم رقابتهای خود را برگزار می کنند. 

سهمیه های جودو برای حضور در المپیک ۲۰۱۶ طبق اعلام فدراسیون جهانی ۱۰ خردادماه اعلام خواهد شد. تیم ملی جودو کشورمان در تلاش است توسط ملایی ، محجوب و خجسته به سه سهمیه دست پیدا کند.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.